ANAVEX NY TRÅD 2022 - positive resultater for 3-71!!!
-
Anavex Positiv omtale i oversigt over Parkinson.
TTTav66 fra IHUB igen med guldkorn!
https://scienceofparkinsons.com/2022/01/20/road2022/ . It's Dr. Simon Stott's personal blog for communicating about Parkinson's research in an easily understandable manner. He is the Deputy Director of Research at Cure Parkinson's https://cureparkinsons.org.uk/people/dr-simon-stott/ and has written about Anavex's efforts on several occasions.
The road ahead: 2022
# # # # The first post at the start of each year on the SoPD website tries to provide an overview of where things are in the search for 'disease modifying' therapies for Parkinson's. It is an exercise in managing expectations as well as discussing what research events are scheduled for the next year…
The Science of Parkinson's (scienceofparkinsons.com)
Anavex omtales ca. 3/4 nede i teksten.
Dr. Simon Stott kalder 2-73`s resultater i Parkinson fase 2, som en af de mest opsigtsvækkende nyheder i 2021 - "jaw dropping stuff"
Han gør også opmærksom på, at det 48 ugers OLE forsøg i Parkinson, hvor alle 132 pts. får 2-73, er sat til at slutte 1. maj 2022.
Dvs. vi både får afslutte RETT fase 2/3, Alzheimer fase 2/3 og OLE Parkinson til midt 2022 - det er nogle ekstrem store milepæle på samme tid!
Da MOA for 2-73 er så meget upstream, vil evt. gode resultater fra de enkelt forsøg, kunne sandsynliggøre kvaliteten for de øvrige - dette vil selv de mest konservative investorer kunne se, som en god mulighed!Denne oversigt over status for forskningen i Parkinson, vidner også om den jungle af data/resultater f.eks. FDA skal prøve at finde hoved og hale i - og hvilken der skal have det blå stempel, som giver adgang til markedet i sidste ende!
-
Yes så den godt Tasso, tror det var den same skriv af Anavex han skrev sidste år men den du linket til var en sammenfatning af alle der er på banen her i 2022.
Jeg kan godt like hans indledede bemærkning om Anavex som du også nævner:
One of the standout results for Parkinson's research in 2021 (based on my humble opinion) was the results of a clinical trial of a drug called Blarcamesine (previously known as ANAVEX2-73). The drug is a Sigma-1 agonist (Click here to read a review on Sigma-1 biology) and it is being developed by the biotech company Anavex Life Sciences.
Der er efter min mening noget af et skulder klap han kom med der, og fra en der ved utroligt meget om emmet og man kan nok ikke finde mange der ved mere/det samme, måske en håndfuld!!
Okay jeg har ikke rigtigt nær læst de andre firmaer han omtalte må jeg indrømme.
-
Spændingen stiger må man sige, jeg håber stærkt på RETT data på mandag, det er sidste grænse dato for Misllings troværdighed efter min mening: Han sagde: around year end!! Mandag er sidste dag i januar så hvis de ikke kommer på mandag har manden ingen troværdighed mere, men skulle ha sendt en PR om at data er forsinket, igen og igen, nej han er bare arrogant tavs og har været ude at kigge på fine kontor bygninger i stedet!
Overover min enorme frustration over forsinkelserne kan jeg egentligt ikke finde noget negativt nogle steder så jeg beholder mine aktier som jo har sivet meget over de sidste 6 måneder, næsten som XBI indexet.
-
TTTav66 fra Ihub er igen på banen med et godt fund:
5 Clinical Trial Readouts in Neurology to Look for in 2022
Take a look at 5 of the most-anticipated clinical trial data readouts expected in 2022 that neurology health care professionals should keep their eyes on.
Kun 1 direkte konkurent på listen, Roche's gantenerumab som virker lidt som Biogen's godkendte Alz medicin aducanumab som for at sige det mildt er noget lort.
Gantenerumab har haft en broget historie og ikke mødt ende punkterne i tidligere forsøg!!
FDA har som vi tidligere snakkede om, rigtigt skudt sig selv i foden med godkendelsen af Biogen's hjerne blødnings medicin da andre med samme fremgangs metode nu også prøver igen hvilket spilder tid for andre som freks Anavex.
Det er trist da det er patienterne som lider under disse unødvendige forsinkelser og doer . -
Anavex. TTTav66 er guld værd!
At Neurology blandt flere hundrede CNS forsøg, netop fremhæver Anavex`s AD fase 2/3 forsøg, må være noget af en øjenåbner for nogen.
Som det eneste andet Alzheimer forsøg nævnes Roche, som bygger på ellers fejlede tidlige resultater, men som Kyed01 nævner ridder på ryggen af Biogen/FDA katastrofen.
Anavex's AD fase 2/3 forsøg bygger udelukkende på positive resultater fra AD fase 2a, AD OLE og PDD fase 2, samt en bedre og underbygget forståelse for MOA via. RETT US og adskillige prækliniske forsøg.
Som tidligere beskrevet har markedet tidligere værdiansat kommende resultater i AD forsøg til mange milliarder $.
Husker den sorte uge, hvor både Ely og Biogen fejlede deres fase 3 forsøg med fedtfjernelse i AD.
Her mistede de ca. 26 milliarder i MC sammenlagt på en enkelt uge. - eller ca. 30 gange Anavex`s nuværende MC!Her er værdien af potentialet i Parkinson, RETT og nu også 3-71 mm. slet ikke medregnet!
Denne potentielle tilsvarende tilpasning af Anavex`s MC, er ikke først om nogle år, men lige om lidt i løbet af sommeren 2022, hvilket ikke er lang tid i investeringsøjemed!
Bare de ca. 4,5 mill. shortede aktier risikere jo over natten, at miste 10-30 gange indsatsen, hvis Anavex skulle blive opkøbt eller indgik partnerskab med en af de større BP fra f.eks. deres konsortie Merck eller andre.
På et eller andet tidspunkt må det brede markedet komme til samme erkendelse og give en fair afspejling i værdisætningen af Anavex.
Evt. gode resultater fra Avatar, kan være startsignalet til dette.
Selv almindelige investorer må være fristet af de odds, uden speciel indsigt i CNS, der ligger på denne relative korte bane på bare få måneder.
Dvs. at skulle Anavex mod min helt klare overbevisning om succes i AD, fejle i AD, så ville satsningen op til resultaterne alene skulle presse aktiekursen markant op fra nuværende niveau.Missling er helt klar over dette og er derfor ekstrem opsat på, at gøre tingene grundigt og rigtigt første gang.
Dette har helt sikkert kostet ekstra tid, men er uden betydning, hvis tingene falder på plads i sidste ende. -
Artiklen er bag ved en betalings væg men stadig værd at kigge på og godt nyt for Anavex.
Muscarinic Acetylcholine Receptor Market - increasing demand with Industry Professionals: Anavex Life Sciences Corp, AstraZeneca Plc
-
Den artikel er lidt svær at blive klog på når man er lægmand på området! Anavex xx% af Muscarinic Acetylcholin Receptor Market, og uden nogle godkendte produkter endnu ? måske en venlig sjæl kan forklare nærmere

-
Jeg har prøvet at finde ud af lidt mere om the "firma" som har lavet publikationen og bliver ikke rigtigt klogere, så det nok en meget tvivlsom kilde, desværre.
En på Ihub siger at det koster 3000$ for adgang og at det er fusk!
Beklager at jeg har postet den da jeg ikke kan lide fuskeri.
-
Jeg har været med på vognen i nu over 4 år og er altså rimelig tålmodig. Det har dog altid været lidt foruroligende for mig, at der aldrig er "insider" køb;
https://www.marketbeat.com/stocks/NASDAQ/AVXL/insider-trades/
Er der nogen der ved om de ansatte har en eller anden form for "aktiebonus" ordning? -
Missling, the directors, and the board, all receive healthy milestone-based share purchase options. Honestly, they have no real need to buy shares outright.
-
I am proud to release my publication for those interested in a semi-lengthy read.
The home page features a condensed write-up with the complete analysis for PDF download the bottom of the page. Please note that the site is still in beta, and will likely see some amendments to readability in coming days.
Site is still being indexed by Google so might have some link-ability wonkiness for a short time
-
Fantastic job MM, many thanks for your hard work and dedication,I never seen anyone on the different boards with better understanding of Blarcamesine than you and I fell humbled you bother posting here on the relative small ProInvestors board.
I really hope your publication will be published in Seeking Alpha and other investor related sites.
You should send one printed hard copy to the Rockefeller center, ATT Dr Missling
-
Anavex SuperMayo!!!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
2-73 (Blarcamesine) AVATAR Phase 3 Trial met Primary and Secondary Efficacy Endpoints