Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

ANAVEX. NY TRÅD NY TRÅD over 100 % indrulning i Alzheimer!

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
368 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • Helge_LarsenPI-redaktørH Offline
    Helge_LarsenPI-redaktørH Offline
    Helge_LarsenPI-redaktør
    wrote on sidst redigeret af

Solsen...Dine seneste indlæg og videoer løfter gevaldigt på kursen i dag. 🙂

1 Reply Last reply
    5
    • SolsenS Offline
      SolsenS Offline
      Solsen

Så burde jeg finde lidt flere 🙂

Men min erfaring med US aktier er, at køberne kan være væk i morgen. Så ikke nogen sikkerhed efter i dag.

Men jeg vil undres meget, hvis dagens kurs ikke er "sikker" på den halvlange bane.

1 Reply Last reply
      4
      • D Offline
        D Offline
        deleted-user

Anavex. Nu vi er i gang med videoer.

Anerkendte Randi Hagermann om Anvex 2-73 i RETT:
        (Hende der selv gerne vil medicineres med 2-73)

38:24 - 42:00

og

1:15:58 - 1:18:20

Indslag vedr. opstart af 2-73 i RETT piger 5-18 år:

1 Reply Last reply
        3
        • D Offline
          D Offline
          deleted-user

Anavex Mere direkte link.

Anerkendte Randi Hagermann om Anvex 2-73 i RETT:
          (Hende der selv gerne vil medicineres med 2-73)

38:24 - 42:00

og

1:15:58 - 1:18:20

Weiterleitungshinweis

favicon

(www.google.dk)

Weiterleitungshinweis

favicon

(www.google.dk)

1 Reply Last reply
          4
          • K Offline
            K Offline
            Kyed01

The emerging role of the sigma-1 receptor in autophagy: hand-in-hand targets for the treatment of Alzheimer's

Nævnt er: 2-73 og AF710B (3-71) er Anavex. Den sidste T-817 er vidst nok Fujifilm. Hmm jeg ejer Fuji kameraer, ha-ha.

Der ser ud til at man nu bliver mere og mere overbevidst om at σ-1R agonists er vejen frem, hvad der er rigtigt godt for os her på tråden.

Link Preview Image
            The emerging role of the sigma-1 receptor in autophagy: hand-in-hand targets for the treatment of Alzheimer's - PubMed

We propose a mechanism through which the activation of σ-1R and autophagy could alter amyloid precursor protein processing to inhibit amyloid-β production by reconstituting cholesterol and gangliosides in the lipid raft to offer neuroprotection against AD. Future AD treatment could involve the combi …

favicon

PubMed (pubmed.ncbi.nlm.nih.gov)

1 Reply Last reply
            4
            • D Offline
              D Offline
              deleted-user

Anavex Rart at det er andre end os nørder og IHUB banden, der har set sammenhænget i videnskaben og lyset 🙂

Understøtter 100 % det Anavex ser afspejlet i deres resultater.

Tror bare ikke største del af markedet helt har fattet det endnu!

SAVA/ANAVEX

SAVA med deres ikke placebo kontrollerede og kortvarige lille forsøg, har jo vist fine resultater.
              Kan dog ikke se, at de på nogen måder, trods påholdende promovering, kan udgå et rigtig placebo kontrolleret forsøg, for at blive endelig godkendt.
              Selvom resultaterne er gode, så mangler de både placebo elementet og en længerevarende bivirkningsprofil!
              Deres prissætning på hele 3,6 milliarder $, uden endnu at have startet et fase 3 forsøg synes meget højt!
              ( Mit foreløbige pejlemærke er samme MC som SAVA , svarende til kurs 65$ )

Anavex har alt det SAVA mangler og er derfor flere år foran SAVA.
              Har det dog fint med, at både SAVA og ANVS giver markedet og aktionærerne mod på at investerer i Alzheimer segmentet - efter Biogen/FDA skandalen. - hele sektoren kunne muligvis ellers være blevet black listet.

Som ved COVID-19, har alle selskaber med en god vaccine jo også fået deres del af markedet.
              Dette vil helt sikkert også ske på Alzheimer/CNS området.

Så et positivt syn på Alzheimer segmentet, vil/har også smitte af på vores lille Anavex - de skal bare have noget der virker.

Er nu mere end tidligere overbevist om, at Anavex også nok skal leverer varen!

NB:
              Har både SAVA og ANVS - flere heste/follow the money!

1 Reply Last reply
              6
              • K Offline
                K Offline
                Kyed01

Jones trading beholder deres kurs mål på Anavex til 50$, udkom i går fra 5 stjernet analyst Soumit Roy

Det kan vi godt leve med til en start.

Just a moment...

favicon

(www.investing.com)

1 Reply Last reply
                4
                • H Offline
                  H Offline
                  Hyst

Rat med denne heppekor - men hvor er Boersboe ? Har han taget gevinsten og forladt os?

Også jeg trænger til at komme lidt ned på jorden, - kan ikke rigtig tro man kan kurere sygdommene ved blot at indtage en pille daglig.

Så sigt bliver det måske en form for kombinationsbehandling er min fornemmelse, men Anavex vil sikkert være en part.

1 Reply Last reply
                  3
                  • SolsenS Offline
                    SolsenS Offline
                    Solsen

Vi har så mange facts og udsagn fra "virkelige" mennesker, at jeg godt tør være positiv 😉

1 Reply Last reply
                    4
                    • D Offline
                      D Offline
                      deleted-user

Anavex Kursmål 50 $ og Anavex narturligvis i rødt.

Soumit Roy kender jeg ikke, men han har åbenbart en høj rating.
                      Så meget naturligt vi skal ned:)
                      Vi følger SAVA overdreven ned og hænger i bremsen, når SAVA stiger.

According to TipRanks.com, JonesTrading analyst Soumit Roy is currently ranked with 5 stars on a 0-5 stars ranking scale, with an average return of 35.1% and a 42.53% success rate.

Boersboe holder nok ferie, som vi andre snart - så du må nøjes med IHUB klubben Hyst eller andre nørder:)

1 Reply Last reply
                      4
                      • H Offline
                        H Offline
                        Hyst

Fede decimaler han får på! - Endnu en nørd! (smil)

1 Reply Last reply
                        3
                          Helge_LarsenPI-redaktør

Jeg omtaler Anavex og det nye storudsalg af emi-aktierne i Ugekommentaren.

Just a moment...

favicon

(www.proinvestor.com)

1 Reply Last reply
                          5
                          • D Offline
                            D Offline
                            deleted-user

Anavex. Banditter i habitter (DTC) er ikke hele svaret.

Fint indlæg i din ugekommentar og din stigende interesse omkring Anavex.
                            Mener bare ikke specifikt DTC havde så stor en indflydelse på kurs udsvinget i Anavex.
                            Hele sektoren lavede næsten et synkront udsving, men DTC er bare en af spillerne i gamet - tror det er meget mere overordnet styrer af algoritmer fra langt større kræfter.

Nyheder.
                            Det er nu mere end 3 uger siden sidste nyhed fra Anavex.
                            I juni alene fik vi 5 signifikante nyheder.
                            Iflg. Solsen og IHUB skulle Anavex have haft en "stille tid", en periode på 1 mdr. pga. af den rettede aktieemission den 22. juni - denne mdr. er nu gået.
                            Indenfor de sidste par år, er Anavex ikke gået over den 23. i mdr. uden nyheder - dvs. sidste chance i dag, hvis dette ikke skal ændres.
                            Tidspunktet for en positiv nyhed nu, ville nok få ekstra meget positiv opmærksom pga. af den store opmærksom for andre alternative muligheder i Alzheimer, som især har drevet SAVA til nye højder!
                            Mit "lille frimærke" i SAVA har nu rundet 1 mill. kr., på trods af jeg mener, at både deres tilgang og tidslinje ikke er nær så attraktiv som i vores lille Anavex.
                            Anavex har en anden type ledelse uden store armbevægelser og så køre de tingene efter bogen med masser af placebo kontrollerede forsøg og udbredelse på flere kontinenter og myndigheder, samt en langt større pipeline.

Der belønnes med aktieoptioner i Anavex, som er meget anvendt i mange selskaber - men den bonus ledelsen i SAVA har udsigt til slår alt!
                            De fik allerede sidste år mange millioner $ for at MC holdt sig over en vis størrelse i min. 20 dage.
                            Nu kan de se frem til deling af op til ca. 200 millioner $, hvis MC holder sig over 5 milliarder $ i min. 20 dage! - og hvor skal disse penge komme fra udover endnu en emission?
                            Dette med tanke på, at der mere end min. 2-3 år, før SAVA har kørt deres fase 3 forsøg og måske kommer på markedet.

Anavex er meget tættere på at blive kommerciel med RETT og måske Parkinson lidt senere inden for min. det næste år. - Alzheimer måske slut 2022/start 2023.

• Tror vi i Anavex vil få en "ketchup" effekt i løbet af resten af 2021, hvor de endda vil overhale SAVA i MC-værdi, såfremt alt det vi er lovet og har i vente resten af 2021- falder positiv ud!
                            1 Reply Last reply
                            9
                            • K Offline
                              K Offline
                              Kyed01

Fine tanker Tasso og tillykke med millionen i SAVA.

Ja SAVA virker meget oppumpet og give ledelsen 200 mill$ i bonus når de ikke har noget på markedet virker helt forrykt.

Flere på Ihub har antydet at flere aktie analytikere/skribenter sikkert også får en fed bonus for deres positive skriverier om SAVA's medicin hvis de kan holde MC over 5 Milliarder i 20 dage.

Banditter i habitter igen!!

Jeg håber også at der kommer gode nyheder, det bedste ville værre hvis enten FDA eller TGA godkender 2-73 til RETT.

Da Anavex har kørt forsøg i Australien i meget lang tid krydser jeg fingere for en lokal godkendelse der kommer som lyn fra en klar himmel, måske endda i alle 3 indikationer; RETT, PDD & AD da der ingen bivirkninger er i de rette doser.

Okay nu stammer jeg den nok for meget.

1 Reply Last reply
                              6
                              • SolsenS Offline
                                SolsenS Offline
                                Solsen

SAVAs bonusordning er er skrækkelig historie. Hele den nyligt afholdte emission kan gå til det. Alene hype trækker SAVA over $5bn.

Håber ikke den holder sig over $5bn mere end 19 dage..

1 Reply Last reply
                                5
                                  Helge_LarsenPI-redaktør

Tasso..Jeg mener ikke, at DTC har "kørt" aktien op. Det har jeg absolut intet belæg for at mene.

De er "Smartmoney" (banditter i habitter), fordi de indikerer, at de er langsigtede investorer i selskabet, for derefter at sælge hele beholdningen ved det første spike som bla. blev båret af visheden hos privatinvestorerne om en ny langsigtet investor i selskabet.

1 Reply Last reply
                                  8
                                  • D Offline
                                    D Offline
                                    deleted-user

Anavex. Ja der vil altid være disse "Smartmoney", der kynisk udnytter mulighederne.
                                    Jeg er stort ikke meget bedre, når jeg som nu har lavet et pænt afkast på SAVA, som jeg i bund og grund ikke tror helhjertet på, men bare spiller spillet - follow the money.
                                    "Smartmoney" er dog ofte ikke på nogen måde et udtryk for den reelle værdisætning i et selskab.

Så blev der endelig sommerferie - ville have været dejlig at starte den med en god nyhed fra Anavex.
                                    I næste uge er der Alzheimer konference uden deltagelse af Anavex. ( SAVA og ANVS mm. er dog på )
                                    Kan heller ikke se, at Anavex skulle være klar med noget nyt på området, medmindre de åbner op for OLE forsøget - hvilket jeg ikke tror de vil.
                                    Resultaterne fra Parkinson og RETT hører normalt heller ikke til her.
                                    Der er flere decideret Parkinson konferencer senere på året der er bedre egnet til dette.

God sommer!

1 Reply Last reply
                                    8
                                    • D Offline
                                      D Offline
                                      deleted-user

Anavex. Oversigt kommende begivenheder i 2021.

Udmelding fra FDA vedr. Parkinson fase 2 forsøget.
                                      Udmelding fra FDA vedr. RETT US fase 2 forsøgte.
                                      Resultater fra 3-71 FTD fase 1 forsøget.
                                      Fuld indrulning RETT + 18 år fase 2/3 høj dosis.
                                      Fuld indrulning RETT 5-18 år fase 2/3 optimeret dosis.
                                      Afslutning Parkinson OLE 48 uger okt. 2021.
                                      Opstart Fragile X fase 2/3.
                                      Opstart Parkinsion image forsøg med MJFF.
                                      Opstart ubenævnt sjælden indikation fase 2/3.
                                      Topline resultater RETT + 18 år fase 2/3 høj dosis.
                                      Q2 start august.
                                      Q3 start november.
                                      2-3 CC'er med præsentation af PDD og RETT mm.

• det løse og uforudsete.

Supplere gerne!

Så et ekstrem tæt program de næst 5 måneder!

1 Reply Last reply
                                      9
                                      • H Offline
                                        H Offline
                                        Hyst

You are the expert! (smil)

1 Reply Last reply
                                        2
                                        • M Offline
                                          M Offline
                                          Makingmoney

Ja nu vil vi gerne snart have smæk for skillingen. Dejligt med et overblik, som man nemt mister som ugerne går.
                                          Jeg har selv solgt yderligere ud i 24-25, dette for at købe flere Ocuphire pharma. Jeg håber de kommer med nyt ( dette kvt.)inden anavex, indrømmer det er et sats. Deres forsøg er dog af en slags som ikke kan forsinkes, og er enkle med hurtige resultater. Jeg har nu ekstremt mange. For at holde mig til emnet vil jeg indskyde at pengene fluks skal tilbage I anavex.

Pøj pøj til os

1 Reply Last reply
                                          2

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

With your input, this post could be even better 💗

Tilmeld Log ind

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • Debatforum
                                          • Seneste
                                          • Populære
                                          • Bruger