Anavex
-
Anavex Fin forklaring på gap Solsen.
Man må bare erkende, at TA har en betydning, da mange algoritmer på de computer, der udfører langt de fleste handler til dels bygger på TA - og derved opfylder en selvforstærkende profeti.
Af samme grund har mange investorer også holdt sig på sidelinjen og afventet netop dette gap på næsten præcis på de 10,98 $.Blot en del af Wall Street spillet!
Denne "stopklods" er nu ryddet af vejen og med forventet gode nyheder/data den næste tid, så burde vejen være åben - Missling skal bare leverer nu!
Til dem der måske ikke hørte Missling i mandags den 1. marts i NIH:
Rare Disease Day at NIH 2021.
Ca. 1:21:22 starter indlægget med Missling.
Han kommer faktisk til at afsløre, at man sammen med FDA/NIH, RAM og FORÆLDRE er ved at klargøre det fase 3 forsøg, som Anavex indtil nu ikke er sat navn på!
Vi ved nu, at det må være en indikation med børn!( Dvs. sandsynligvis fremmet af gode resultater i RETT )
Missling synes at have en meget god forbindelse til både myndigheder og organisationen for Sjældne sygdomme (RAM), hvor han nu også er blevet medlem.
Kan godt lide den måde Anavex sætter patienter og deres behov i fokus - og ikke kun medicinen.
Ved en evt. godkendelse i disse sjældne sygdomme som RETT m.m. - vil Anavex kunne udnytte dette netværk senere, til hurtigt at kunne komme ud til mange potentielle patienter - uden de store omkostninger.
NIH VideoCast - Rare Disease Day at NIH 2021
Rare diseases affect an estimated 30 million people in the United States. On March 1, 2021, NIH will host its annual Rare Disease Day event to raise awareness about these disorders, the people they affect, and current NIH research collaborations underway. Sponsored by the National Center for Advancing Translational Sciences (NCATS) and the NIH Clinical Center, the event will feature interactive panel discussions, the sharing of rare stories, and more. Participants can share their thoughts, photos, and experiences via social media using the hashtag #RDDNIH.
Explore virtual exhibits, view scientific posters, and network with attendees and speakers in the NIH NCATS Events app or website: https://crowd.cc/s/3Y7F2
For more information, go to https://ncats.nih.gov/rdd
NIH VideoCast (videocast.nih.gov)
Næste punkt er CC den 9. marts og senere den 15. marts - men tror vi vil se meget mere inden udgangen af denne måned.
-
-
Anavex En ny indikation i en sjælden sygdom udforskes.
https://investorshub.advfn.com/boards/read_msg.aspx?message_id=162375562 CLN6 Batten disease
-
Tak for den. Han er god ham der, virkelig objektiv i mine øjne.
-
Anavex Udvikling i casen.
God læsning Solsen!
Ser man på udviklingen indenfor bare det sidste år og indtil nu, så har Anavex virkelig rykket sig og er modnet i kraft af flere gode resultater og en øget udbredelse til nye indikationer, samt en bedre forståelse for mekanismerne.
Vi står nu i en transformationsfase - et udtryk Anavex selv anvender om kommende begivenheder.
Virker som om Anavex er på rette sted og rette tidspunkt - og med de rette forbindelser og innovativ videnskab.
Normalt når analytiker opgiver nye kursmål, er det den potentielle værdi om 12 måneder.
I Anavexs tilfælde er dette næsten helt umuligt - for enten har videnskaben været overbevisende nok til at have opnået en markedsgodkendelse senest på dette tidspunkt næste år eller det modsatte.Tror bare man skal nyde turen undervejs - det er lidt som en tur i rutchebanen - det vil gå op og ned, men vi skal nok nå i mål til sidst!
God weekend!
-
Solsen. Gad vide om en nysproglig studentereksamen fra 1973 og ellers minimal viden om aktier rækker til TA?
Jeg genkøbte i forgårs nogle Anavex aktier i kurs 12,5, men kan jo så forstå , at jeg godt kunne have ventet lidt.
Bliver lidt nysgerrig. Kunne man ved TA have forudset at kursen en dag for nyligt toppede ved 28? Den pågældende dag blev det nemlig for fristende for mig, og jeg solgte en tredjedel til kurs 23.
Ja ren spekulation, som jeg for et par år siden ikke kendte til overhovedet.
Bortset fra det er det interessen for udvikling af parkinson medicin, der interesserer mig. Men også her er det hele en slags øjenåbner. Hvem kan man tro på? Osv.
En lille ting, der undrer mig er, at man ikke bare har forsøg med fysiske funktioner inden for parkinson. Umiddelbart tænker jeg dog , at hvis man kan påvise en sammenhæng mellem medicin og forbedring af det cognitive , må motorikken vel også forbedres. Men er det fordi der er mere prestige i at påvise mental forbedring? -
Nu kan TA ikke påvise alt og ikke at Anavex skulle i $28.
De $10,98 kunne man godt have satset på. Men ikke altid rammer TA plet.
En god svingtrade du lavede kiki.
Mener motorikken indgår og vil være med i peer review artiklerne. Men jeg har ikke alle endpoints printet på nethinden.
God lørdag.
-
Fase 2 i Parkinson Dementia har tre sekundære endpoints/målepunkter.
- REM - søvn
- Motorik målt som "MDS-UPDRS Part III"
- Cognitive
Primære endpoint er safety.
Forsøget https://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT04575259?term=2-73&draw=2&rank=1
Forklaring på motorik måling, hvor part III benyttes i nævnte forsøg https://www.sralab.org/rehabilitation-measures/movement-disorder-society-sponsored-unified-parkinsons-disease-rating-scale
Så jo kiki der måles og forventes forbedret motorik - men der er ikke offentliggjort noget resultat. Men helt normalt at ikke alle data frigives i første meddelelse.
De øvrige forsøg i Alzheimers og Rett indeholder også endpoints omkring motorik efter andre målemetoder,
Vi kunne håbe, at der kommer et webcast, når peer review artiklerne frigives. Dette eller en konference er vi lovet af Missling.
-
Tak solsen. Ja, har også lige selv endnu engang været på hjemmesiden og læst lidt om det. Og motorikken i PDD forsøget er jo nævnt. Vanskeligt stof.
Rart at høre fra flere her i tråden, at det er normalt at alle data ikke frigives straks. Det er jo ellers sådan noget man undres over. .
Hvis jeg ikke igen har misforstået noget , så har PDD forsøget kun varet 14 uger. Det er med til for mig at gøre det endnu mere mærkeligt, at vi skal vente så længe på de endelige resultater. Og samtidig kommer der jo de her mærkelige reklameagtige opslag på f.eks. Face Book om mirakuløs virkning af stoffet, godt nok med et tilføjet " potentiel". En god portion skepsis i det hele taget er nok godt nok.
Men en spændende verden. -
Enig Kiki, som jeg skrev længere oppe. Missling er en farlig mand. Det er den slags mixed signals som markedet ikke gider, en af grundene til at vi endnu ikke ser de store stigninger. I øvrigt forstår jeg ikke den mærkelige tilgang til fremstilling af data. Når man analyserer gør man det vel fuldt ud, idet det hele jo hænger sammen. Så må man fremlægge det hele eller vente til man har fuldt overblik. Man kan ikke sådan Cherry picke. Det er jo det ham Piotr prøver at skære igennem, ham i link fra Solsen. Fik heldigvis solgt en portion i 25.25 den anden dag. Måske genkøb længere nede, stiger den herfra, ja så er det jo bare No worries.
Pøj pøj til os
MM
-
Undskyld, selvfølgelig 15,25.Tastefejl, de som kender mig ved jeg er en ærlig mand, især når man nemt kan blive knaldet SMILEY.
-
Missling har sagt, at at de nåede alle "objectives"
Så min forventning ovenpå dette udsagn er, at alle endpoints blev opnået signifikant. Dette diskuteredes dog livligt på Ihub.
Det er stadig ikke usædvanligt, at man ikke frigiver alle data i første selskabsmeddelelse.
Jeg tror simpelthen, at de få medarbejdere i Anavex har voldsomt travlt. Jeg så gerne, at de fik nogle flere ansatte. Mon ikke de måske afventer den voucher der kan indbrige op imod $100 mln før de tænder turboen.
Mig bekendt sælger Missling ikke en eneste af hans aktier og har ikke gjort det i det i de seneste år. Det gør at jeg ikke tror at han er farlig.
-
Et af livets paradokser: De eneste der kan snyde dig er dem du stoler på...
Nej, jeg ved godt jeg strammer den helt sikkert. Jeg stoler bare ikke en skid på den mand, mine hår stritter på hele kroppen når jeg ser hans videoer. Sådan er det jo nogengange. Uanset om han er en svindler eller ej, ja så kan han jo med fordel vente med at sælge. Vi er dog HELT enige om at det er et godt tegn han ikke gør. Modsat, hvis han begynder nu så er jeg ude -
Alle må selvfølgelig tage sine egne vurderinger og beslutninger. Og et setup med en enkelt mand i spidsen og allevegne er ikke godt.
Synes dog midt i de kritikpunkter man rettelig kan anføre glemmer den mængde af kun gode data vi har set.
Husk at de sygdomme bl.a. 2-73 retter sig imod nærmest ingen fornuftig behandling er imod og at baren er sat lavt for godkendelser.
Her er en enkelt artikel uden videnskablig baggrund, der måske kan støtte tilliden til 2-73. https://www.thesenior.com.au/story/6625674/everything-is-rosie-thanks-to-new-alzheimers-drug-trial/
Der findes flere lignende beretninger fra andre patienter.
-
Anavex Ventende resultater i Parkinson.
Ved CC for Q1 i februar 2021, blev Missling netop spurgt om, hvornår man kunne forvente endelige data fra PDD!
Hans svar var dengang, at man stadig afventede analysen af data fra bl.a. den motoriske/aktivitet overvågning.
Alle patienter er udstyret med en anordning ( bl.a. et armbånd ), der har samlet div. data fra alle patienter gennem hvert døgn i alle 14 uger - og det derfor var en ret omfattende mængde af data, der skulle behandles.
Disse data skal vel puttes ind i Arianas AI computer og analyseres. (Den komplette RNA/DNA profil for hver enkel patient, udgør også en del af datapakken)Modsat er de fleste af de (signifikante) data vi allerede har fået, opnået ved relative simple, men anerkendte observationer og spørgeskemaer.
Har ofte været lidt træt af, at Missling har været langsom og dårlig til at kommunikerer ud omkring status - og især omkring de overskredende tidspunkter for div. opstart/afslutning af div. forsøg - men har aldrig betragtet ham som farlig!
Udover hans optimistiske/manglende tidsfornemmelse, har han i min optik ikke givet anledning til, at der var tvivl om videnskaben i casen - tværtimod har både resultater og den øgede aktivitet vedr. nye indikationer underbygget min tillid til Anavex og Missling.
(Tror heller ikke Missling bl.a. var blevet medlem af RAM, hvis de ikke stolede på ham. Og tror heller ikke man havde fået SAS i både AD og RETT i AUS, hvis man ikke havde set en vis effekt)Måske er Missling også kommet til den erkendelse, at nok tager markedet godt imod gode resultater, men disse positive nyheder har ikke en vedvarende effekt på kursen, medmindre de også understøttes af en Peer Review afhandling eller en egentlig markedsgodkendelse.
Samtidig er en sådan gennemarbejdet afhandling nok også forudsætningen for, at Anavex kan komme videre med bl.a. FDA - før næste skridt kan tages.Uanset bliver den samlede datapakke afgørende for Anavex og ikke noget de kan løbe fra!
Som Missling gentagende gange har sagt:
We will let the data speak for it self!Vi må bare afvente og fælde dom over disse data og casen - når de engang kommer!
Ser frem til den dag - måske i løbet af de næste par uger, hvor vi kl. 13.00 i premarkedet får nyheden om en udgivet Peer Review i enten PDD eller RETT!
Derudover får vi dog min. 8-10 nyheder i løbet af de næste få uger/måneder, som vil indikerer og evt. verificerer om Missling og Anavex er den ægte vare.Tror også Anavex har meget fokus på, at man inden den 7. juni 2021, hvor FDA skal tage endelig stilling til Biogens AD stof, skal og vil have opnået et afgørende gennembrud - så denne dato er også min milepæl for et transformationstidspunkt i Anavex casen!
-
Mener du (Tasso1), at FDA kigger på 2-73 og kan have de data på sidebordet, når de beslutter sig for Biogens crap.
Kunne man håbe, at FDA gerne vi se en interim analyse i Anavex's Alzheimers fase 3 inden da (derfor udsat afgørelsen) Missling har jo lydt mere åben for dette end han tidligere har indikeret.
Eller er det blot et optimistisk håb

Jeg tror desværre, at det er tilfældet.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind