Anavex
-
Anavex Fin dag på kontoret - indtil videre!
Så dog gerne nogle nyheder fra Anavex og ikke "bare" en synergieffekt fra SAVA.
-
Anavex. Lidt fra Seeking Alpha
-
Anavex Tasso1
Det går stærkt nu. Nyheder vil virkelig speede tingene op.I øvrigt så vil jeg gerne knytte en kommentar til et gammelt opslag (nok >1 måned siden). Jeg arbejder selv inden for sundhedsvæsnet og forsker pt. inden for farmakologi. Alle - deriblandt undertegnede - kan få sine publikationer udgivet, så de dukker op på pubmed og embase (to største databaser inden for sundhed). Det er slet ikke noget problem for biotek-virksomheder såfremt de udfører deres forskning videnskabeligt og etisk korrekt.
Der er desuden VIRKELIG mange mindre virksomheder, der udvikler ny medicin med et hav af forskellige targets. Det er umuligt for læger - også selvom de er eksperter inden for et givent område - at holde sig orienteret om al ny forskning. Dertil bliver der simpelthen skabt for meget. De/vi er afhængige af de organer, som vurderer om ny medicin/teknologi skal godkendes til behandlingen af mennesker, når først ansøgninger fra firmaerne når dertil. Større kliniske trials får dog ofte opmærksomhed inden.
Som læge er ofte orienteret om enkelte potentielle kandidater fra biotek/medicinal industrien fordi man typisk møder dem på konferencer. Det har så ikke været muligt det seneste år.Ad grøn omstilling
Tak for at dele porteføljen. Jeg higer selv efter at komme med på den "grønne" bølge, men det er gået virkelig stærkt på det seneste. Lidt for stærkt til min smag. Det er i hvert fald svært at vurdere, hvor meget mere der er at komme efter på den korte bane. Jeg må sætte mig lidt ind i de forskellige firmaer for at få en ide om hvem der har størst potentiale på lang bane. Jeg har et godt øje til sol og brint firmarne.
Jeg håber for dig, at du har været med i >1 år i flere af dine investeringer. I så fald er familien godt tilfredse - håber jeg!
-
Anavex BlackRock nu på 5,5 %!
BlackRock - en af de allerstørste investeringsfonde i US "faldt" for 5 % reglen.
Når institutioner kommer op på 5 % ejerandel i et selskab, har de 2-3 handelsdage til at meddele dette til SEC.Ellers skal de først oplyse det 45 dage efter hvert endt kvartal - i dette tilfælde den 15. februar 2021 for 4. kvartal pr. 31. december 2020.
Dette må alt andet lige sende et klart signal til nye potentielle investorer, der ofte følger det de større spillere gør.
Tror det vi ser nu, er derfor en "stille og rolig" akkumulering fra investorer, der gå ind i Anavex fordi de større aktører har blåstemplet casen.Dette er også et stærkt signal til shorts, at det måske er tid til at trække sig ud, fordi deres mulighed for at manipulerer er minsket betydeligt!
En rigtig god nyhed fra Anavex nu i morgen eller fredag, efter udsået karensperiode på 30 dage pga. af ledelsesoptioner, ville for alvor antænde krudttønden!
Og hvem ved - måske har BlackRock haft en lille snak med Missling, inden de valgt at øge deres investering - men dette er vel helt utænkeligt:)
-
Fin lille gevinst... på disse 100 stk.. købt for at teste ordre.. de små 8000 kr. har jeg foræret min dejlige søn, som har en del af sin investering hos Nora (Nordea investeringsfond) som har et bredt spread over de fleste sektor og også er gearet. I obligationer, årligt afkast på 7-9% ... jeg skal intet selv fortage mig (lidt reklame
for Nora) dejlige dage over næsten hele linjen.... -
hold da op
er oppe over 15dollas i eftermarket så det forsætter nok også i morgen -
kig selv to the mooooon
-
Rigtig god morgen AVXL aktionærer, atter en utrolig god dag for os, efter market som nævnt også rigtigt godt.
Jeg har aldrig tjent så mange penge på aktier før men man skal selvfølgelig passe lidt på, intet er godkendt endnu.Når nu BlackRock har været på indkøb burde vi faktisk overhale SAVA i værdi da vi er meget længere fremme og har en større pipe-line
Det ser sgu godt ud.
-
Fast track på Rett indikationen

After hours var med stor omsætning og sluttede i $16,05.
-
AVXL
Discover real-time Anavex Life Sciences Corp. Common Stock (AVXL) stock prices, quotes, historical data, news, and Insights for informed trading and investment decisions. Stay ahead with Nasdaq.
(www.nasdaq.com)
Over 6 mln aktier omsat after hours og top over $18
En god dag forude

-
Anavex. Denne pr. er et år gl. Solsen - men ellers korrekt!
Man skulle næsten genudgive mange af de sidste års gode nyheder, fordi kun ganske få har set eller ænset dem hidtil - men det ændre ikke noget på, at de ikke er 100 % korrekte og udmærket beskriver potentialet i Anavex casen!
Sjovt at se ens to største aktier ( Anavex og SAVA ) kører i "trending now" på denne korte liste af fremhævede aktier med stor aktivitet.
https://stocktwits.com/symbol/AVXL?q=AVXL
Dvs. rigtig mange nye potentielle investorer får øje på Anavex.Anavex rumskibet blev pludselig synligt på radaren!!
Biogen har en markant faldende indtjening i sidste kvartal og fremadrettet - især deres MS rammes hårdt af ny konkurrence!
Endvidere har de også lige skrottet deres forsøg i Parkinson Demens PDD - kender et andet lille selskab, som lige har opnået succes i både primære og sekundære endpoints i et tilsvarende forsøg????
Måske søger nogle af deres investorer, som gerne vil satse på dette segment over i andre selskaber med bedre resultater og en potentiel lysere fremtid?
Nu kan de bare kigge lidt på rulleteksten på ovennævnte "trending now" for at få et par ideer!Biogen Crumbles; Disappointing 2021 Outlook Calls For A 'Sharp Decline'
Biogen stock tripped Wednesday on disappointing 2021 guidance that accounts for "a sharp decline" in sales of MS drug Tecfidera and "significant erosion" for cancer drug Rituxan.
Yahoo Finance (finance.yahoo.com)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind