Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

Anavex

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
432 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • SolsenS Offline
    SolsenS Offline
    Solsen
    wrote on sidst redigeret af

Har du et link til det transcript ?

1 Reply Last reply
    1
    • K Offline
      K Offline
      Kyed01

Enig Tasso i hvad alt hvad du skriver.

Der er meget der tyder på at 2-73 virker i næsten alle CNS sygdomme hvad er helt fantastisk.
      Der er næsten ingen trivl om a big Bio tec vil prøve at bremse Anavex (nu når de ikke vil sælge), nok en af grundene til at Missling kører forsøg i mange lande, så er det meget svære at bremse, gudskelov.

Her er lidt, ikke så god omtale om FDA:

Just a moment...

favicon

(www.madinamerica.com)

Link Preview Image
      Criticism of the Food and Drug Administration - Wikipedia

favicon

(en.wikipedia.org)

Det værre sagt, tror på at videnskaben vinder i den sidste ende og jeg er meget meget tungt lastet i AVXL i min forholdsvis beskedne portfoelge. Hvis vi kommer over kurs 100 vil jeg nok kraftigt overveje at gå tidligt på pension. Lad os se hvor vi er om 1-2 års tid.

1 Reply Last reply
      1
      • M Offline
        M Offline
        Makingmoney

Ingen betvivler at biotek skal bruge penge, slet ikke mig. De udstedte aktier må være godkendt på en generalforsamling på et tidspunkt, men det gider jeg simpelthen ikke at undersøge. Jeg kan se at Misling nu har over 6 mill aktier, eller tilsvarende ( f.eks 500.000 warrants i 1,31). Håber han er pengene værd. Der er en masse information i dette"aktive" link", blandt andet at der nu er 66 mill+ aktier udstedt. Gud ved om de stadig har de 10 mill i pengeskabet til forebyggelse mod fjendligt take over? For så er der jo 76 mill. Hvad vi også ved nu er at det ikke var shortere der holdt kursen nede, det var "os selv". Det kunne han jo bare have sagt ikke.....Altså selvfølgelig bagefter: Vi har i perioden solgt så og så mange aktier til en gennemsnitskurs på x antal dollar. Jeg er med i mange bioteks, og det er der en hel del af dem der godt kan finde ud af, altså simpel IR virksomhed. I dette tilfælde ville det være god stil, både overfor nuværende og evet. nye aktionærer.

Trods den lysere fremtid (penge i kassen og tentativ hurtigere vej til markedet) håber jeg nu på et buyout, eller at de finder en partner. En partner med de nødvendige ressourcer til at styre biksen, f. eks IR og at følge op på lovede opdateringer (PDD), samt selvfølgelig salgskanaler (markedsføring/sælgere) når vi forhåbentlig får noget at sælge.

Her link: https://www.sec.gov/ix?doc=/Archives/edgar/data/1314052/000173112220001338/e2298_10k.htm#item12

Pøj pøj til os

1 Reply Last reply
        2
        • D Offline
          D Offline
          deleted-user

Anavex. Transcript

Access to this page has been denied

px-captcha

favicon

(seekingalpha.com)

De 200 % fra SIUF fremgår i deres K10 - side 39:

In August 2020, we announced a financial commitment by Shake It Up Australia Foundation (SIUAF) for Parkinson's Research to fund up to 50% of the costs of an Australian clinical study to develop ANAVEX®2-73 for the disease modifying treatment of Parkinson's disease. The financial commitment would be made through private placement purchases of our common stock at 200% of the fair market value on the purchase date and will be contingent upon the completion of certain clinical trial milestones relating to the proposed clinical trial. There was no impact on our consolidated financial statements for the year ended September 30, 2020 as a result of the commitment from SIUAF.

1 Reply Last reply
          3
          • M Offline
            M Offline
            Makingmoney

Mette F, Lars L, Inger s osv osv kunne have sagt det her TDT. Will not need to use it anymore OG We always want to make sure we have enough cash and ressources. Ja, så kan han da selv vælge hvis han bliver holdt op på det senere hen....

Jeg fornemmer i øvrigt at du ikke længere kun er inde med dine swings

MM

1 Reply Last reply
            1
            • SolsenS Offline
              SolsenS Offline
              Solsen

Tak.

Jeg er forholdsvis ny på AVXL og undersøger derfor mange ting og ikke blot det jeg kan læse her 🙂

Jeg er enig i at selskabet er alt for lille til at klare opgaven der ligger foran dem.

Det må de ikke overse !

1 Reply Last reply
              3
              • M Offline
                M Offline
                Makingmoney

Godt med en ny, og "kritisk" undersøgende vinkel. Vi håber jo alle hver gang vi investerer, her er håbet nok for de flestes vedkommende farvet af den store gevinstmulighed, også mit. Jeg har dog reduceret kraftigt. Om det var dumt må tiden vise. Jeg er dog klar til at købe mange flere når jeg ser de tegn jeg leder efter i virksomhederne. At fejle i et fase 1, 2 eller 3 er en præmis man må æde i disse selvskaber, men jeg vil ikke "miss" ledes derhen SMILEY

Tak for GEN

1 Reply Last reply
                2
                • TDT123T Offline
                  TDT123T Offline
                  TDT123

Makingmoney jeg har været inde med en fast position fra starten af, jeg har bare swinget/tradet i den i et par år, så min faste position er uden risiko/min start kapital er hjemme. Det er et stykke tid siden jeg sidst swinget i den, da der er for meget fokus på casen pt.

1 Reply Last reply
                  1
                  • SolsenS Offline
                    SolsenS Offline
                    Solsen

Ikke for at starte en diskussion blot lidt klarhed.

SIUAF har vel ikke købt til +200% endnu. Men skal jo gøre det, når visse kriterier er opfyldt. Er der nogen der ved hvor stort et beløb de har forpligtet sig til ?

Er i tvivl om hvorvidt Missling siger i Q&A, at de ikke længere vil gøre brug af aktiesalg under de ordninger de har - det kunne jo betyde at de ved hvor pengene fremover kommer fra. Eller læser jeg forkert.

Approval på Rett indikationen hos børn kunne komme i H221. Mon salget kan dække deres omkostninger herefter ?

1 Reply Last reply
                    1
                    • D Offline
                      D Offline
                      deleted-user

Anavex SIUF aftalen og årsafslutning.

Hilsen enhver objektivitet velkommen og mener det kun kan forbedre vurdering af casen, hvis man ikke bare ukritisk følger alt det der skrives i dette fora og kan tilfører saglige værdi til diskussionen.

Mener at aftalen med SIUF, om køb af aktier til 200 % overpris sker fremadrettet og i forbindelse med løbene opnåede milepæle.
                      Synes det er en god ide, at SIUF som kommende aktionær også kan få mulighed for, at få investeringen hjem igen, hvis Anavex kommer i mål.
                      Ja - har fået samme opfattelse af, at Anavex fremadrettet vil gøre meget lidt brug af aktiesalg - og ikke usandsynligt, at Anavex forventer, at et evt. indtjening efter en markedsgodkendelse i RETT kan få finansieringen til at hænge sammen helt uden aktiesalg fremadrettet.

Den 29. december var sidste dag for US, hvor gevinst og tab kan realiseres i 2020.
                      Evt. køb fra i morgen den 30. december bliver indregnet i 2021.
                      Endvidere er større investeringsselskaber underlagt en 30 dages karantæne, hvor de f.eks. ikke må genkøbe i samme aktie efter de har solgt ud, før de 30 dage er passeret.
                      Dvs. at vi i starten af 2021 vil kunne se nye/gl. penge gå ind i aktier igen - og dette sammenholdt med en forventet positiv effekt med tiltrædelse af en ny US præsident, med fokus på større investering i bl.a grønopstilling, samt en forhåbentlig snarlig effekt af COVID-19 vacciner - burde det give et boost til aktier generelt.

Med dette evt, scenarie i tankerne, burde der være investorer med interesse for CNS segmentet, der måske ville anse Anavex for en relativ attraktiv og relativ sikker mulig investering, når der som tidligere nævnt er skabt klarhed på afgørende punkter i casen Anavex.

1 Reply Last reply
                      10
                      • TDT123T Offline
                        TDT123T Offline
                        TDT123

Har forsøgt med et længere indlæg, men det vil bare ikke fungere... så godt nytår til jer alle, vi snakkes i 2021

89555_Biopennystocks.png

1 Reply Last reply
                        12
                        • TDT123T Offline
                          TDT123T Offline
                          TDT123

Fremadrettet options Call. Hvem spiller på 2,5 ! Man kan håbe at spillerne på 10 rammer plet i værste omgang

89582_9A9862C8_BBE2_417D_A41F_9DB85E9280F4.jpeg

1 Reply Last reply
                          1
                          • D Offline
                            D Offline
                            deleted-user

Anavex. Optioner til ledelsen - kurs 5,49 $.

Ledelsen i Anavex har fået tildelt muligheden for at købe aktier til kurs 5,49 $ fra start 2022 til slut 2030.
                            CEO - 500.000 stk., bogholderen 50.000 stk. og resten af ledelsen 35.000 stk.
                            Dette er bonussen for de opnåede resultater hidtil.
                            Udover CEOen og bogholderen får resten af ledelsen jo ikke meget i løn.

Denne mulige bonus giver dog kun mening, hvis kursen på Anavex er over 5,49 $ efter 2021.

Kan og må opfattes som et signal til, at Anavex forventer en positiv udvikling af casen og et incitament til at ledelsen om at forsætte den gode indsats.
                            Husk at ledelsen ved langt mere end vi andre alm. aktionærer og mener det er en fair måde at udvise tiltro til casen, ved at sætte trigger kursen til lukkekursen fra 2020 og samtidig give markedet og os andre aktionærer samme mulighed for, at opkøbe aktier ved en nu lavere kurs.

Godt nytår til alle og tak for den kompetente sparring og gode input i det forgangene år.
                            Er af den overbevisning, at 2021 bliver året, hvor Anavex får sin markedsgodkendelse og transformeres til et medicinalselskab med salg fra hylderne!

1 Reply Last reply
                            9
                            • D Offline
                              D Offline
                              deleted-user

Anavex. Oversig potentielle kurstriggere 2021.

Link Preview Image

Derudover:
                              Peer Reveiw for Parkinson og RETT.
                              FDA tilbagemeldinger.
                              Evt. partneraftaler.
                              Evt. analyse fra nye og større analytikere.
                              Evt. større investorer.

• Og meget mere!
                              1 Reply Last reply
                              6
                              • TDT123T Offline
                                TDT123T Offline
                                TDT123

Mon ikke den skal ned i 4,3-4,5$ ! kommer den herned, vil jeg købe lidt flere til knægtens depot...
                                Det Ikke mange grønne bjælker, ikke meget volume, og ikke den store købslyst, til at holde hånden under kurse/drive den op, vi siver stille og roligt bagud i det nye 2021 corona år. Havde ikke regnede med 80$ i uge 1...
                                Men regnede faktisk ikke med vi skulle ned mod 5, og slet ikke under, som det godt kunne ligne...
                                håber i alle er kommet godt ind i det nye år.

89643_Anavex_Life_Sciences_Corp_Stock_Price__AVXL____Investing.com.png

1 Reply Last reply
                                1
                                • TDT123T Offline
                                  TDT123T Offline
                                  TDT123

Glemte lige at nævne, husk grøn energi er det nye sorte...
                                  Eget depot: PLUG-ENPH-SPWR-FCEL-GEVO....
                                  De er alle steget rigtig rigtig meget.... så ingen anbefaling, det var bare oplysning til borgerne, grøn bliver det nye sorte 2021-2022-2023-

1 Reply Last reply
                                  2
                                  • TDT123T Offline
                                    TDT123T Offline
                                    TDT123

https://seekingalpha.com/article/4397480-anavex-life-sciences-corp-2021-clinical-milestones-support-bullish-momentum?utm_medium=email&utm_source=seeking_alpha&mail_subject=avxl-anavex-life-sciences-corp-2021-clinical-milestones-support-bullish-momentum&utm_campaign=rta-stock-article&utm_content=link-0 Jo jo, men men men

1 Reply Last reply
                                    2
                                    • D Offline
                                      D Offline
                                      deleted-user

Anavex Fin lille gennemgang af casen TDT.

Seeking Alpha har altid haft et rimeligt godt øje til Anavex.
                                      Udmærket oversigt for evt. nye investorer at få lidt interesse for casen.
                                      Vi mangler dog som sagt på den front, at nogle større analytiker melder sig på banen.
                                      Med 9 dage med fald i streg, må vi snart se en udfladning og så en vending.
                                      Måske skal informationen om optioner til ledelsen lige have lov til at sætte en bund, før vi får evt. positive nyheder til at skubbe super computerne og algoritmerne over på købsmode i stedet for.

Udgangspunkt for 2021:
                                      Anavex står nu økonomisk dobbelt så stærk som nogensinde tidligere og går i løbet af i år fra 2 til hele 6 fase 2/3 forsøg m.m. - med indtil nu udelukkende positive resultater fra alle forsøg i bagagen!
                                      Hvis vi havde en ledelse, der bare ville trække tiden ud og bare hæve deres løn og bonus, ville man så bruge ekstra resurser på at starte så mange nye forsøg op parallelt, med risiko for at få fejlslagene resultater?
                                      Er som sagt overbevist om, at ledelsen er så sikker på at skidtet virker, at man ønsker at udbrede det hurtigst muligt ud i størst muligt markedet og samtidig fordi man mener, at man reelt kan hjælpe mange forskellige typer patienter!

( PS: Er selv med på den grønne bølge med bl.a. Vestas (vind), PEIX (bioethanol), FCEL (Brint), IDEX (El-transport) - med Biden bliver der skruet op for den grønne omstilling i US )
                                      Ingen anbefaling!!

1 Reply Last reply
                                      2
                                      • K Offline
                                        K Offline
                                        Kyed01

Det er nu ikke alle der er helt begejstret for SA's artikle, fandt denne på stocktwist:

SA article is bullish??? The guy recommended buying under $4.50...It's already tanked...and he thinks it should be lower. Fuck that and fuck his two-sided write up.

Ha-ha.

ærgrer mig lidt over a jeg købte flere i kurs 6 men mit gennemsnit er omkring 4.7 og hvis de kommer igennem med nogle af indicatorne betyder det endelig ikke så meget.
                                        Håber at den kan holde næsen over 5 men den siver langsom og ikke meget volumen, der skal nyheder på bordet før det sker noget positivt på kursen.

Kan godt værre at jeg køber lidt flere hvis den kommer under 4.5, har voldsom profit på LXRX så sælger nok lidt der, 300 stk mere sikkert, så har jeg 10.000 stk i skuffen, et dejligt rundt tal.

1 Reply Last reply
                                        2
                                        • SolsenS Offline
                                          SolsenS Offline
                                          Solsen

Min erfaring er, at man skal ikke gå så meget op i kursen.

Større spillere i markedet kan med så små aktier som AVXL gøre hvad de vil. Det gør de så med formål at tjene korsigtet. Om AVXL er i $4 eller $6 er lidt tilfældigt.

Tror man på casen så bliv for pludselig kan den skifte kursleje ud af ingenting.

Selvfølgelig må man ikke positionere sig således at man kan presses ud.

Blot min erfaring og ikke en anbefaling.

1 Reply Last reply
                                          7

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

With your input, this post could be even better 💗

Tilmeld Log ind

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • Debatforum
                                          • Seneste
                                          • Populære
                                          • Bruger