BIOTEC - Potentielle partnere vækster på sårområdet
-
Læs lige artiklen som jeg har som kilde. Det kan godt være, at den er en overfortolkning, men det er den som Nordnet har bragt.
-
Vi som tror på Lien og Biotec vil bli belønnet å le på vei til banken
Avtalen tror er meget nærmere en hva de fleste tror av oss.
Jeg kjenner nok dynamikken og kropsspråket av Lien så pass og gjennom denne siste webcast presentasjonen at tror avtalen nå finpusses.
Spennende nå blir hver dag som går hver eneste dag som går nærmere og enda nærmere.Jeg vet dere har sett denne men hør en gang til anbefaler jeg webcasten
refTør si at aksjekursen er over 50kr i Mai måned
Analyse fra Car
http://nordic.carnegie.se/research.carnegie?file=Sq8Eh8IC8VuQS3OEhkltINFZputMc4Ujd22yZgwO%2BQs%3D
-
-
Bedømme selv Lien det han uttaler i Webcasten
Han forventer avtalen er i boks snart.I mine øynene er snart noen få dager max 2 til 4 uker.
Jeg tror avtalen er i boks allerede neste uke.
Lykke til -
Fra xtrainvestor iotec Pharmacon, JffFrederiksen Coloplast kunne godt ligne en fremtidig samarbejdspartner med Biotec Coloplast er blevet sat tilbage på en vigtig del af sårplejemarkedet. Problemer med sikkerheden af Devon Medicals Extricare sårplejeprodukter, der virker ved undertryk, har for nyligt fået Coloplast og Devon til at gå fra hinanden og i stedet sætte hinanden i stævne i amerikanske retslokaler Da Coloplast indgik aftalen for få år siden, blev samarbejdet ellers karakteriseret som et strategisk skridt ind på en meget vigtig del af sårplejemarkedet. Målt i værdi er markedet på cirka 2,5 mia. dollar, og sårbehandling med såkaldt negativt pres er dermed næsten lige så stort som det traditionelle bandagemarked. Med det opsagte partnerskab har Coloplast ikke længere aktiviteter på det felt, men det er et ønske at få det igen. - Vi vil rigtigt gerne have det, for det giver os nogle muligheder i forhold til tenders (store udbud). Der er nogle tenders, man kun kan komme med på, hvis man også har produkter med negativt pres. Det er derfor, vi gik ind, og derfor vi gerne vil have det. Det er et stort marked, siger Lars Rasmussen. Under aftalen med Devon havde Coloplast eneret til salg og markedsføring af produkterne i EU, Schweiz, Brasilien, Kina, Australien, Sydkorea og Sydafrika. Foreløbigt var produkterne dog kun markedsført som pilotprojekter i Brasilien, Schweiz og Grækenland. Her opdagede Coloplast sikkerhedsproblemerne og bad Devon om at rette fejlene, hvilket amerikanerne ikke ønskede. I stedet opsagde Devon aftalen, og Coloplast sagsøgte dem. - Nu må så se, hvad vi så gør. Der findes selvfølgelig nogen derude, som har produkterne, men som ikke har en salgsorganisation, der kan presse dem ud. Der er mange muligheder, og vi må se, hvad der er det mest oplagte, siger Lars Rasmussen. At udvikle produkterne selv er ikke et alternativ. - Den beslutning traf vi for otte år siden, og det skal vi ikke, siger Lars Rasmussen og uddyber: - Vi har fin nok vækst i sårpleje uden det, men der er nogle muligheder, vi ikke kan gå efter, så derfor vil vi selvfølgelig gerne have det. Retstvisten med Devon drejer sig blandt andet om, at Coloplast vil have Devon til at tage produkter retur, hvilket amerikanerne dog ikke ønsker. Dertil kommer omkostninger på at køre produktet. /ritzau/FINANS Jakob Dalskov +45 33 30 03 35 Ritzau Finans, E-mail: [email protected] , www.ritzaufinans.dk
-
Enig. Det er en oplagt mulighed.
-
-
Coloplast tror jeg ikke det bliver, jeg har fået at vide for ca 2 mdr siden. At de udmærket kendte til Woulgan, men at produktet ikke passede ind i deres strategiske overvejelser. Men dermed ikke sagt, det ikke kan ha ændret sig, men tror det bare ikke.
-
Nå vel situasjonen er forandret til Biotec fordel ser du ikke det?
-
Coloplast har trukket en række produkter tilbage fra markedet, hvilket har ført til, at den amerikanske leverandør har revet kontrakten i stykker. Coloplast har nu lagt sag an og overvejer på grund af ét aspekt, om det næste skridt inden for produktområdet skal være en ny partneraftale eller et opkøb.
Itureven kontrakt kan føre til Coloplast-opkøb
Coloplast har trukket en række produkter tilbage fra markedet, hvilket har ført til, at den amerikanske leverandør har revet kontrakten i stykker. Coloplast har nu lagt sag an og overvejer på grund af ét aspekt, om det næste skridt inden for produktområdet skal være en ny partneraftale eller et opkøb.
(medwatch.dk)
-
Jeg er på Børsen TV mandag morgen omkring vækstmulighederne for Coloplast.
-
Larsen har du link til tv debatten..
-
Her er TV-linket. Desværre levnede tiden ikke, at jeg kunne komme ind på sårområdet specielt. Det får jeg nok mulighed for i radioen på fredag. Her er jeg i studiet under hele udsendelsen mellem 9-10.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind