Vestas Q&A på PI
-
He he Vagn.
Du trækker dig ydmygt, som en såret hund.
MEn igen vil jeg kommentere for du trækker dig, med indlæg om vi kommer med løgne og lign.??
Det var dig der påstod fortrolighed, selv IR tolkede dit indlæg forkert?
Det er dig der ikke vil fortælle hvorfor i har fusket med vedtægterne?
Det er dig der ikke har indrømmet du reelt sidder på magten, din formodentlig voksne søn bor hjemme (hmm) og arbejder for dig, hvilket betyder han er underlagt dine mærkelige luner. Søren har ingen hørt fra, end ikke et lille forsvar for dig eller foreningen herinde?
Du svarer ikke på hvorfor Peter H. skulle være inhabil hvis han var repræsentant for VS som sikker står for Vagn Schou. (godt tænkt af dig)?
Du redegør ikke hvad de penge du har indsamlet går til, hvilket en bestyrelse i en forening altid bør kunne gøre. kontoudtog kan jo nemt lægges op på din side og nej det er der intet fortroligt i?
Du svare ikke på om det er dig og din søn (som stadig bor hjemme) der er på valg til næste generelforsamling.?
Men Vagn, ingen her havde forventet du kunne svare på et eneste spørgsmål, så det er helt ok, føler med dig.
Det eneste argument du har haft imod rigtig mange herinde og på din egen side er, at vi andre intet forstår, sørgeligt, men der findes faktisk diagnoser for din personlighed.
Hvis vi andre ikke forstår, kunne det jo være du formulere det forkert, de fleste af os herinde har faktisk nok flere skoletimer bag os end du har.Men tak fordi du endnu engang har bevist hvorfor man skal holde sig langt fra dig og din søns, både i dette projekt og hvis man skulle støde på jer i fremtiden. indrømmer jeg også er lidt bekymret for Søren, da han plejer at have tid til at debatere, men nu het har trukket sig tilbage, det ville klæde ham at trække sig fra VS inden hans navn også bliver ødelagt.
-
Hej Lars
Jeg bemærker at Peter Bøgh Larsen har rettet henvendelse til dig for at få din udtalelse omkring en påstået udtalelse på Foreningen Vestas Shareholders hjemmeside. Vedkommende der åbenbart ikke mestrer det danske sprog, kan ikke skelne mellem fortrolighed og fortrolig. Der har fra nogle medlemmer været argumenteret for mere information fra Vestas, til det har vi skrevet på vor hjemmeside, som rigtigt er, at vi har fået visse informationer fra Vestas i fortrolighed, hvilket jo ikke er det samme, som at vi har fået fortrolige oplysninger, hvilket jo ville være i strid med lovgivningen, og vi ville aldrig påstå noget sådant, selv om det havde været tilfældet.
Peter Bøgh Larsen blev i sin tid vraget som kandidat til foreningens bestyrelse, derfor har han et ambivalent forhold til foreningen og min person i særdeleshed.
Vi har forsøgt at fortælle vedkommende, at vi altid indleder vore henvendelser til IR med "fortroligt" som indikerer at vi ikke offentliggør eventulle besvarelser fra IR.
Med venlig hilsen
Foreningen Vestas Shareholders
Vagn Schou
-
Glæder mig til hans svar, for husk Lars har selv læst din udlægning på nettet og selv tolket den
Tvivler på Lars svar er positivt, da jeg som sagt linkede til dit indlæg og spurgte om det forholdt sig sådan, så det er faktisk ham du sviner i mailen, men lov nu at lægge den online
og denne linie er super citat" vi ville aldrig påstå noget sådant, selv om det havde været tilfældet"
-
Vagn, man kan undres over du ikke underskriver dig med formand for Vestas Shareholders, er der en specielt grund til det ????
Nu har vi lavet lidt liv i dit eget debat forum, du kan jo saa passende svare derinde.
Spoergsmaalne er ret vigtige for VS, idet de via det korrekte svar vil belyse om VS har indflydelse, eller aldrig vil faa inflydelse
-
Efter ar ha læst brudstykker af alt det her så burde man oprette en forening der støtter Ditlev Engel Tænk alt det han skal stå model til i det offentlige rum!
Jeg er sikker på hans langsigtet model for Vestas vil vise de er på rette vej og har den rette strategi i det uhyrlig svære markedet som pt. hærger branchen. Ingen havde troet den af syndikatet opfundet finanskrise blev så slem!
Så DE forsæt endelig med dit "Pokerface" og lad dig ikke slå ud. Konkurrenterne er ved at falde fra i svinget
MIFFEN
-
Hej igen Vagn.
Jeg læser ingen svar på mine spørgsmål til dig i det du skriver(henvisning er ikke svar), så jeg paster dem lige igen samt dit svar.
Jeg forstår desuden ikke hvorfor du i dit svar til mig skriver noget jeg anser for fortrolige informationer om dig samt Peter og CoJeg spurgte:
Hej vagn
Jeg har gentagende gange læst at du ser/opfatter VS opgave som, at hæve kursen på Vestas. Er det hvad VS kan tilbyde som central interesse?Du beskriver Ditlev som en leder du vil afskedige. Hvad er årsagen?
Hvad vil du foreslå bestyrelsen i Vestas sætter som mål for virksomheden?
Du svarer:
WindstyrkeJeg overlader trygt afskedigelse eller ej af DE til den nye formand. Hvad årsagen er til min opfattelse af DE kan du læse på Vestas Shareholders.
Til Peter og Co så har jeg sagt det som bør siges om useriøs og uanstændig debat, og det må være nok for nu. Jeg har forsøgt at apellere til en anstændighed debat om et emne, men det er blevet, som sædvanlig, til personfnidder og løgnehistorier rettet mod min person, der, uforståeligt for mig, åbenbart er meget interessant. Emnet som burde diskuteres er der ingen der har lyst til at debattere.
Så tak for sangen selv om den lød lidt falsk og hul. Vi kan tales ved en anden gang.
Mvh.
Vagn
-
Vagn,
Er der kommet svar på hvorfor Lars, fra IR tolker dit indlæg på samme måde som resten af befolkningen og ikke som du har skrevet det danske sprog?
Vi vil jo gerne se svaret, så jeg kan sende det tilbage og høre hvorfor han har svaret som han har
Og vedr. det danske sprog er du måske den dygtigste herinde, men din pli til at svare høfligt på spørgsmål og lign. der har du en stor brist.
Smider lige dit link, og et af dine medlemmers svar til dig på det.
Kan især godt lide denne linie Citat "Foreningen er til for alle Vestas aktionærer, er deres ejendom og den administreres kun af mig"
Her svarede du jo så løgnagtigt tidligere, at den blev administreret af en bestyrelse og et udvalg?

-
Kære Venner på PI
Ingen kan som jer give mig et billigt grin. Jeg tror ikke engang at I selv tager jeres udgydelser alvorligt, der må trods alt være grænser. Vås, Vås og atter vås fordrejninger og perfide beskyldninger er hvad I kan præstere. Golfhouse har vist sig fra sin laveste side på vor hjemmeside. Tak for det.
Pete der er så betydningsfuld, at han taler med de fleste Hedge funde (han mener vel fonde), har endnu ikke kunnet bekræfte sin løgnepåstand vedr. BlackRock og så fremdeles, selv læsere der er tilhænger af kulørt læsning, vil have svært ved at tage jer alvorligt.Derfor fortsæt jeres kandestøberdebatter og illusionsnumre, så holder jeg mig til sandheder og fakts, uanset om I på PI vender det hele på hovededet(undskyld fornuftige læsere på PI, jeg ved udmærket at det kun er nogle få af PI debattører som er uden for pædagogisk rækkevidde).
Med venlig hilsen
Vagn
-
Det med den pædagogiske rækkevidde er taget til efterretning Vagn, det er trods alt en ekspert på området der udtaler sig...
Når du nu har travlt med at rette funde til fonde, går jeg ud fra at det er fordi korrekt sprog betyder meget for dig - derfor vil jeg da også gerne hjælpe dig lidt:
fakts, her mener du vel fakta/facts
hovededet, her mener du vel hovedet
Eller er der tale om en såkaldt Freudian slip? Du har jo udvist visse vanskeligheder ved at bruge hovedet til at forholde dig til fakta.
-
Vagn:
Kan du ikke forklare mig, på dit flotte dansk hvor jeg fordrejer eller opføre mig lavt på din side.
Vil faktisk anbefale dig at søge hjælp, du føler dig forfulgt og undersøger formodenligt slet ikke med resten af din bestyrelse om de kan stå inde for dine skriverier, for du er meget langt ude.
Du har ikke smidt en kopi af Lars svar her i debatten, hvorfor?
Men Vagn, har faktisk så ondt af dig, på nuværende tidspunkt, at jeg ikke vil drille dig mere.
-
Golfhouse
Dine spørgsmål forklarer selv, hvorfor du er uden for pædagogisk rækkevidde. Lars har simpelthen takket for forklaringen. Han forstår åbenbart forskellen mellem fortrolighed og fortroligt. Jeg kan anbefale dig at gå 10. klasse om, og forsøge dig igen.
Mvh.
Vagn
-
Der er ikke noget jeg hellere ville, end at debattere med dig, uden personlige argumenter og sjofelt sprog. Jeg kan sågar se gennem fingrene med dine stavefejl og dit håbløse talesprog.
Men Vagn, vil du?
Jeg har skrevet det til dig før, og gør det gerne igen, lad os debattere og sågar diskutere, men første gang du bliver personlig, så er dialogen slut.
Du vælger selv, om det skal være på PI eller på VS.
Værs'go, nu har du fået invitationen.
-
Hej Vagn.
Jeg kan læse hvordan det går dig Vagn. Derfor vil jeg nu give dig ro og ikke stille flere spørgsmål om Vestas Shareholders.
Med håb om alt vel for dig
Windstyrke -
UCP, jeg ved ikke om man skal omtale dig som den mest opblaeste naar paa denne jord, eller om man simpelt hen bare skal have medlidenhed med dig.... det er lidt svaert....... Jeg tror jeg gaar efter medlidensheds stadiet, for du har intet at vaere opblaest over...... Jo en nulbon af et fora, hvor du ikke evner at faa dine egne medlemmer i talepaa en paen og sober maade.
Der er intet som kan debateres mellem dig og VWS i fortroligheds oejemed.... Det eksisterer bare ikke, VWS skriver der gives ingen fortrolige oplysninger til nogen partner store som smaa, det gaelder vel ogsaa dig. Hvad er der saa tilbage at debate i fortrolighed, INTET, med mindre i sidder og debaterer din soen eller andet som er totalt irrelevant for VWS. VWS kan ikke lide dig, det har du maaske ikke fundet ud af endnu,,,,, virksomheder kan ikke lide folk som vil skifte det og det andet, og ved samme lejlighed vil presse sig magtfuldt ind i bestyrelsen...... Det eksisterer heller ikke i den virkelige verden. Maaske en dag ved lejlighed, du skulle tage ud i den virkelige verden, istedet for at smaasvindle dine medlemmer for deres penge, for vi kan vel vaere enigen om at de INTET absolut INTET har faaet for deres penge, undtaget selfoelgelig de fortrolige samtaler dig og VWS imellem omkring din soen.
Lad os nu komme tilbage til de spoergsmaal; som er blevet stillet dig, jeg har svaret paa mine.
Antal medlemmer i VS
Peter Hs manglende tilknytning til VS
Hvad er gevinsten ved Peter Hs eventuelle indtraeden if bestyrelsen, da han har maettet frasige sig alt kendskab til VS, for bare at komme i betragtning ( det er et clue om, at din forening ikke er specielt vellidt i VWS)
Jeg syntes det for at sige det paa alm. dansk er lidt irriterende du dukker op her, tydeligvis har du intet at byde folk her, og din eventuelle blokering har vaeret debateret paa VWS chatten. Folk var dog enige om ikke at blokere dig, ikke saa meget for din viden, men mere for underholdningsvaerdien... Men jeg syntes nu du begynder at skubbe til nogle graenser, som jeg ikke specielt syntes om herinde.....
Ud over det, VS formaal at skaffe en hoejere kurs for VWS aktier, har du checket din hitratio paa den, hvis folk havde koebt din ide og aktier samtidig.
-
-
Kan du finde "Holger" ?
kværulantforrykthed, (1. led præs. part. af mlat. querulari 'klage over', af lat. queri 'klage'), vrangforestillinger (paranoia) præget af forurettelse og retfærdighedstrang. Kværulantforrykthed adskilles således fra almindeligt kværulanteri. Symptomerne udvikles ofte gennem et længere tidsrum hos personer med et rethaverisk temperament samt en særlig sårbarhed over for krænkelser. Den pågældende har med rette eller urette været udsat for modgang, fx tabt en retssag. Vedkommende kæmper nu for sin sag, skriver læserbreve til aviser, klager til ombudsmand etc. Hvert afslag får den pågældende til at føle sig dybt uretfærdigt behandlet af et "gennemråddent samfund". Intet kan få den kværulantforrykte til at ændre sin overbevisning. Den fastholdes trods afgørende modargumenter. Det er derfor en vrangforestilling og ikke blot en særlig fast personlig overbevisning. Det kan på kort sigt være vanskeligt at afgøre, om der foreligger vrangforestillinger, men sjældent på længere sigt. Voldshandlinger kan i sjældne tilfælde ses. Da den pågældende ikke mener sig syg, kommer behandling med psykofarmaka sjældent på tale. I det lange løb bleger tilstanden ofte noget af.
Kan du selv se pointen ? - ellers trænger du godt nok til briller !
Rizla.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind