Skip to content
  • Debatforum
  • Seneste
  • Populære
  • Bruger
Temaer
  • Light
  • Dark

Kollaps
FORSIDEN
Log ind Opret konto

Bioporto 2 mill. aktier synligt til salg!!!

Planlagt Fastgjort Låst Flyttet Debatforum
15 Indlæg 1 Posters 0 Visninger
  • Ældste til nyeste
  • Nyeste til ældste
  • Most Votes
Svar
  • Svar som emne
Login for at svare
Denne tråd er blevet slettet. Kun brugere med emne behandlings privilegier kan se den.
  • bmoB Offline
    bmoB Offline
    bmo
    wrote on sidst redigeret af

Raz> tror ikke du ser meget computerhandel i så lille en Aktie som Bioporto, men de er self. i mere likvide aktier.Hvordan de opererer har jeg ikke sat mig ind.

1 Reply Last reply
    0
    • bmoB Offline
      bmoB Offline
      bmo

Syd har solgt meget på det sidste, og hvis de 2mill vitterligt er til salg, ligner det en aktion fra en privat, som forsøger at komme ud, førend banken tager over og tvangssælger dem.
      Solgte selv i 7,35 forleden gennem SYD uden at blive underbudt.
      De solgte handler fra SYD i går som jeg nævner øverst, berørte heller ikke de 2mill. der var udbud i 7,25. Så har man flere aktier end 2mill. stk er man da vist meget højt oppe i herakiet. Nyt ansigt i Bioporto måske???

1 Reply Last reply
      0
      • R Offline
        R Offline
        Razorgarf

Du har ret, jeg tænker nok lidt ud over det, som High frequency trading vel mest normalt bliver brugt til.

Jeg tænker bare på, at jeg gang på gang har set store blokke blive fjernet uden at blive købt/solgt, så de må udelukkende være placeret for at have en psykologisk effekt. Men i det her tilfælde ser det lige lovlig stort ud, så det bliver da interessant og se, hvordan det ender med at spille sig ud.

1 Reply Last reply
        0
        • T Offline
          T Offline
          Thomas

Trold, at man bliver tøsefornærmet over at blive forbigået ser jeg altså ikke som en valid forklaring. Hvis han bliver tøsefornærmet over det, havde han nok aldrig sagt ja til den klausul in the first place...

Og vi er vel alle enige om han ikke får mest muligt for sine potteaktier ved at lægge dem ud i en stor klump - det ville komme bag på mig om han var interesseret i at tabe penge for at kunne 'drille' andre.

1 Reply Last reply
          0
          • D Offline
            D Offline
            deleted-user

Har du 5% af en virksomhed er du i min bog ikke i nærheden af at være en tøs. Og man rutter ikke (længere) med pengene i fornærmelse. Det holder ikke......

1 Reply Last reply
            0
            • troldmandenT Offline
              troldmandenT Offline
              troldmanden

Det er som sagt svært at hitte rede i hvad der sker. Men jo jeg kender personer der vitterligt kunne agere sådan hvis de bliver tilpas tirret. Og de har råd til det...... Og mon ikke der er flere end lige dem jeg kender der også kan have det sådan.

Jeg siger ikke ovenstående er det der sker. Men mener bestemt godt det kan være tilfældet.

1 Reply Last reply
              0
              • bmoB Offline
                bmoB Offline
                bmo

Sålænge de 2 mill.poster ikke berøres af at SYD sælger, ligner det vel en bevidst handling fra en mægler som ved at SYD skal ud. De fjernes sikkert omgående, når SYD er færdige. Spændende blir det om de tør gå under 7 i næste uge.

1 Reply Last reply
                0
                • prikP Offline
                  prikP Offline
                  prik

Er der ikke en rimelig sandsynlighed for at kursen er på vej mod 0 alt taget i betragtning?

1 Reply Last reply
                  0
                  • troldmandenT Offline
                    troldmandenT Offline
                    troldmanden

Hvorfor dog det?

De er sikret nye likvider fra en garantert Emission, Roche har færdigvalideret alle deres test maskiner så en snarlig stor aftale vil blive indgået og der har lige været en insider køb. Så vi er nok tættere på 10 end 0 eller for den sags skyld 5 om 1-2 mdr

1 Reply Last reply
                    1
                    • prikP Offline
                      prikP Offline
                      prik

Det kan være du har ret, men jeg er skeptisk indtil det er sket, for hvis emissionen går galt er der behov for at få pengene andre steder fra.

Med en garanteret Emission i 7,25 er det oplagt samme investor ville købe i 7,05 og 7,10.

1 Reply Last reply
                      0
                      • prikP Offline
                        prikP Offline
                        prik

Skulle der ikke være svar/afklaring i dag omkring emissionen?

1 Reply Last reply
                        0

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

With your input, this post could be even better 💗

Tilmeld Log ind

• Log ind

• Har du ikke en konto? Tilmeld

• Login or register to search.
                        • First post
                          Last post
                        0
                        • Debatforum
                        • Seneste
                        • Populære
                        • Bruger