Bioporto 2 mill. aktier synligt til salg!!!
-
Syd har solgt meget på det sidste, og hvis de 2mill vitterligt er til salg, ligner det en aktion fra en privat, som forsøger at komme ud, førend banken tager over og tvangssælger dem.
Solgte selv i 7,35 forleden gennem SYD uden at blive underbudt.
De solgte handler fra SYD i går som jeg nævner øverst, berørte heller ikke de 2mill. der var udbud i 7,25. Så har man flere aktier end 2mill. stk er man da vist meget højt oppe i herakiet. Nyt ansigt i Bioporto måske??? -
Du har ret, jeg tænker nok lidt ud over det, som High frequency trading vel mest normalt bliver brugt til.
Jeg tænker bare på, at jeg gang på gang har set store blokke blive fjernet uden at blive købt/solgt, så de må udelukkende være placeret for at have en psykologisk effekt. Men i det her tilfælde ser det lige lovlig stort ud, så det bliver da interessant og se, hvordan det ender med at spille sig ud.
-
Trold, at man bliver tøsefornærmet over at blive forbigået ser jeg altså ikke som en valid forklaring. Hvis han bliver tøsefornærmet over det, havde han nok aldrig sagt ja til den klausul in the first place...
Og vi er vel alle enige om han ikke får mest muligt for sine potteaktier ved at lægge dem ud i en stor klump - det ville komme bag på mig om han var interesseret i at tabe penge for at kunne 'drille' andre.
-
Har du 5% af en virksomhed er du i min bog ikke i nærheden af at være en tøs. Og man rutter ikke (længere) med pengene i fornærmelse. Det holder ikke......
-
Det er som sagt svært at hitte rede i hvad der sker. Men jo jeg kender personer der vitterligt kunne agere sådan hvis de bliver tilpas tirret. Og de har råd til det...... Og mon ikke der er flere end lige dem jeg kender der også kan have det sådan.
Jeg siger ikke ovenstående er det der sker. Men mener bestemt godt det kan være tilfældet.
-
Hvorfor dog det?
De er sikret nye likvider fra en garantert Emission, Roche har færdigvalideret alle deres test maskiner så en snarlig stor aftale vil blive indgået og der har lige været en insider køb. Så vi er nok tættere på 10 end 0 eller for den sags skyld 5 om 1-2 mdr
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind