Biotek-snakken — Januar 2025
-
Saniona har lige lukket en lukrativ aftale med Acadia omkring SAN711, som sikrer selskabet økonomisk 3-4 år frem og der ventes yderligere en partneraftale omkring SAN2355 her i første halvår af 2025, så hvis Tesofensine godkendes i Mexico, så er jeg overbivist om, at Saniona nemt 3-dobles i løbet af 2025, altså en kurs på 20-25 SEK. Dette er ikke en købsanbefaling, men blot hvad jeg tror.
-
Kort fortalt blev dagen brugt på en analyse af Saniona. Jeg kan ikke lide den økonomiske situation, men aftalen omkring SAN711 gør udslaget (potentielt USD 610m). Jeg købte en lille position i dag under kurs 7 (pt. 3,83% af porteføljen), dog til en højere kurs end lukkeniveauet.
-
.. Dette er absolut ingen anbefaling. Og ja, jeg er ikke Professor Balthazar med uanede midler, men satser lidt igen med profitten fra Zealand Pharma og Calliditas Therapeutics. Men ikke alt er nemt - jeg havde fx et stort tab på Xbrane Biopharma i 2024.
-
Hvis nogle følger Kymera og deres STAT6 degrader, så følger andre i deres fodspor - formålet er at have et oralt small molecule der kan det samme som dupixent. Forventes at omsætte for 17 milliarder dollars i 2025 og peaksale omkring de 20 milliarder dollars.
-
Recludix Pharma Enters into a Strategic Collaboration with Sanofi to Advance Novel Oral STAT6 Inhibitor in Multiple Immunological and Inflammatory Indications - Recludix Pharma
– Recludix to receive $125 million in near-term payments and potentially more than $1.2 billion subject to future milestones, and up to double-digit royalties on sales –– Recludix to lead research and development until start of Phase 2 –– Recludix has an option to participate equally in U.S. profit/loss sharing – SAN DIEGO, CA, July […]
Recludix Pharma (recludixpharma.com)
-
Japan's Kaken Pharma enters into license agreement for STAT6 inhibitor with Johnson & Johnson for $1.2 B
J&J buys Kaken's STAT6 Inhibitor for $1.25 billion
(www.biospectrumasia.com)
-
STAT6 Degradation: A Paradigm Shift in Immunology
We recently announced the first-in-human dosing of our oral STAT6 degrader, KT-621. While this is just the beginning of an exciting clinical journey, given the enormous potential of this program, it is also a moment to reflect on why and how we reached this important milestone and what we believe li
(www.linkedin.com)
-
Kymera er eneste i klinikken so far - og kommer med fase 1 data i midten af 2025 - og har store ambitioner om at gå efter de største indikationer og gerne selv langt hen ad vejen eller potentielt hele vejen. Ders prækliniske data ser super gode ud, så spændende hvorledes det tager sig ud i klinikken.
-
Klaria tecknar licensavtal för Sumatriptan Alginatfilm i Europa med CNX Therapeutics
-
Klaria Pharma: Licensing agreement with CNX Therapeutics for Sumatriptan
(Redeye)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind