Gubra — April 2024
-
De 2 stoffer deler samme mekaniske, en mekanisme Novo har fået sat ild i med deres resultater. Derfor giver det mening overordnet at nævne de 2 selskaber sammen. Men hvert enkelt molecule vurderes ud fra hver sine præmisser som ovenfor skrevet
-
Der findes ikke noget fast faktor xx forhold at fordi en vurderes op/ned så skal den anden Per automatik justeres i samme forhold
-
Hvis man har fulgt ZP og lyttet Adam argumenter omkring amylin, så er der gentagene gange blevet sagt, at målet med amylin er ikke at slå GLP1, men derimod som alternativ til dem der ikke tåler GLP1. Der er derfor ikke noget revolutionerende/overraskende i det, Bowers siger.
-
Troldmanden, hvad vil du anslå fejlprocent-chancen er for Gubra contra ZP contra Novo osv. - i min optik er Gubra væsentligt bagud i sine faser, og dermed må Gubras chancer for at fejle være tilsvarende større - det synes jeg let man glemmer, når man på baggrund af andres resultater og fremdrift i øvrigt netop måler Gubras muligheder for succes 1:1 med de andre aktører - god dag

-
Læs her hvad Adam Steensberg siger om amylin contra GLP1. https://nbg1.your-objectstorage.com/proinvestor-dev/forum/ir/cms/QA-Zealand Pharma 2024-03-08.pdf
-
Hanfrank det må blafre lidt i vinden. Er på vej ud af døren tll GF
-
@Hanfrank12 - jeg synes egentlig at fejlprocent-chancen er meget godt indregnet i markedsværdierne: gubra 4,8 mia, zealand 40 mia og Novo 3.000 mia.
-
Kort video: Genmab køber selskabet, ProfoundBio. Zealand Pharma oplever kursskred. Der er spænding omkring Novo op til Q1-regnskabet. Det er nogle af emnerne i denne biotekopdatering med Helge Larsen. https://www.proinvestor.com/boards/119676
-
mornings:)
-
Godmorgen

-
Godmorgen

-
YPE nu var i fredags så også laveste volume den sidste mdr tid. Der er handlet knap 10% af kapitalen i blokke af 20.000 stk og op til 500.000stk. Det er hvis det jeg vil kalde proff investorer

-
Herunder en amerikansk fond der har flagged 5% Når først en amerikansk fond har fundet "lille" Gubra, så er der nok flere end som så der holder øje med den
-
så lidt

-
Hej Helge - forstår fortsat ikke, hvorfor et seriøst forum som PI linker til så useriøse "news" som The Motley Fool? Vh. hanfrank

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind