Zealand Pharma — Januar 2024
-
YPE - Det er uanset aktie men hvis man er meget eksponeret og hvis man har tjent mange penge på en bestemt aktie skal man have et vågnt øje på risiko. Emmisionen og EIB lånet har givet ZP arbejdsro og derfor jeg genkøbte lidt.
-
Godmorgen

-
Onsdagens aviser med Topdanmark, Jyske Bank og Novo Nordisk https://www.proinvestor.com/investornyt/1107199/onsdagens-aviser-med-topdanmark-jyske-bank-og-novo-nordisk
-
Shortpositioner på danske aktier onsdag d. 24. januar 2024 https://www.proinvestor.com/boards/118204
-
God morgen

-
Mornings
-
Jeg tror snart at Steensberg han kan gå på vandet! Vi er vel tæt på all time high igen nu.
-
Tak for en god og informativ chat-kanal. I al denne snak om fedme, så synes ikke at der har været så meget fokus på Glepaglutide. Som jeg forstår det, så er der indsendt registreringsansøgning i US og der kan være en lille blockbuster her. På hjemmesiden står der at "safety and effectiveness has not yet been established" Hvordan skal det forstås? Er der nogen der kan skrive et par ord om status og sandsynlighed på det spor? Pft.
-
Jonas2 - Ja, spørgsmålet om "safety and effectiveness has not yet been established" er jo lidt interessant. Det er vel en sandhed med modificationer. De har jo kørt studier der belyser begge dele men en blå-stempling af myndighedert er der jo ikke. Dette burde have været skrevet på den anden måde.
-
....
på en anden måde. -
Faldt lige over fase 2 NASH data fra Sagimet. Ved ikke om det har været nævnt i chatten
-
-
(Zealand Pharma efter 13 min)
-
Jonas2 - Jeg er ret sikker på at ZP's studiedata skal bære en godkendelse igennem på SBS. Det mere et spørgsmål om hvor "bred" en godkendelse de får. D.v.s. hvor meget de får lov at sige i markedsføring senere. Studiedesign og endpoint har løbende været diskuteret med FDA så det kan jeg ikke tænke mig er et problem.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind