Zealand Pharma — Marts 2023
-
Proinvestors Q&A med Zealand Pharma og Adam Steensberg afholdes onsdag d. 15. marts kl. 15.
-
Det var ellers en bekostelig omgang, at betale Oberland finansieringen. Finansielle omkostninger lander på 270 mio. kr. tak for kaffe. Der har været en seriøs overkurs på restgælden.
-
OK - så der kom ingen resultat rapportering på interim data fra EASE-2. Det ser ut som
om de har rykke analysen så den kommer sammen med EASE-3 senere på året. Men jeg syntes formuleringen omkring det er lidt med «uld ii mund». -
Ja, det ligger vist meget godt i forlængelse af resumé @Stoka. Nogen havde dog større forventninger til Novo partnerskabet og de resultater, lader også vente på sig. Ikke at jeg er overrasket.
-
Zealand Pharma leverer nyt milliardtab i omstillingsår https://www.proinvestor.com/investornyt/948878/zealand-pharma-leverer-nyt-milliardtab-i-omstillingsar
-
Tja, set lidt med neutrale briller, er der vel intet nyt i det regnskab, som ændrer casen….data er vel det alle venter på, og det blev så ikke lige idag.

-
206 til 222 vilde udsving - 60k omsat
-
228..noget vi ikke har set?
-
5% op, jeg må have overset noget, for regnskabet var da NE.
-
der må være noget der ikke er ude endnu - seriøst
-
Omsat 100k stk på 8 min…..noget må der da være kommet frem, som køberne kan li

-
kommer nok senere:(
-
Aps invest - Jeg er enig med deg. Her var intet nyt som ændre ved casen.
-
155k omsat allerrede over den normale gns omsætning. Der må være andet end det vi læser sofar
-
Logisk set var en umiddelbar pæn negativ reaktion nok det mest naturlige på det foreliggende grundlag. Spændende hvad der eventuelt er bag den store købslyst.
-
Så er den på “plads” igen
Ligeså mærkeligt opsving idag som faldet igår
Nogen “hygger” sig med at køre kursen lidt rundt i manegen 
-
Noget må have drevet det nyhedsmæssigt - dyrt at "hygge-handle" 150.000 ZP:)
-
Mon ikke de “store” har rigeligt med penge til at Trade/hyggehandle, den efter behag

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind