Zealand Pharma — Marts 2023
-
God morgen

-
Z
ealand Pharma Announces Full Year Results for 2022 https://www.proinvestor.com/boards/111013 -
The EASE-2 and EASE-3 long-term safety and efficacy extension trials are ongoing, with the first interim data expected in the first half of the year as the company decided to include analysis from at least 24 weeks of treatment from EASE-2. In addition,
-
EASE-4, assessing long-term effects of glepaglutide on intestinal fluid and energy uptake is also expected to read out in the first half of the year. Based on data from the full EASE clinical trial program, Zealand anticipates submitting an NDA to the FDA in the second half of 2023 for glepaglutide administered via autoinjector for the treatment of SBS.
-
Ja så vi fik en længe ventet opdatering på EASE 2. Skal vi tro på det er "ongoing" eller dækker "ongoing" mon over "igangværende" forhandlinger? Lad os så vidt muligt holde os til fakta og holde snuden i sporet, så der ikke konsekvent drejes en vinkel på, at nu - i dag - kommer den store nyhed. Det skal være plads til gætterier - det mener Helge (og Jeg), men det skal gerne være balanceret i min optik. Spændende hvad kursen siger kl. 9
-
Det ligner ikke, at omsætningen via partnerskabet med Novo har bidraget med væsentlige ændringer i 2022 og der guides ikke på omsætning i 2023. Det er forsat early stage biotech. Kommer der ikke væsentlige penge i kassen i løbet 2023, så kommer der en emission inden 10-12 måneder.
-
Proinvestors Q&A med Zealand Pharma og Adam Steensberg afholdes onsdag d. 15. marts kl. 15.
-
Det var ellers en bekostelig omgang, at betale Oberland finansieringen. Finansielle omkostninger lander på 270 mio. kr. tak for kaffe. Der har været en seriøs overkurs på restgælden.
-
OK - så der kom ingen resultat rapportering på interim data fra EASE-2. Det ser ut som
om de har rykke analysen så den kommer sammen med EASE-3 senere på året. Men jeg syntes formuleringen omkring det er lidt med «uld ii mund». -
Ja, det ligger vist meget godt i forlængelse af resumé @Stoka. Nogen havde dog større forventninger til Novo partnerskabet og de resultater, lader også vente på sig. Ikke at jeg er overrasket.
-
Zealand Pharma leverer nyt milliardtab i omstillingsår https://www.proinvestor.com/investornyt/948878/zealand-pharma-leverer-nyt-milliardtab-i-omstillingsar
-
Tja, set lidt med neutrale briller, er der vel intet nyt i det regnskab, som ændrer casen….data er vel det alle venter på, og det blev så ikke lige idag.

-
206 til 222 vilde udsving - 60k omsat
-
228..noget vi ikke har set?
-
5% op, jeg må have overset noget, for regnskabet var da NE.
-
der må være noget der ikke er ude endnu - seriøst
-
Omsat 100k stk på 8 min…..noget må der da være kommet frem, som køberne kan li

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind