Aktiesnakken — Maj 2022
-
der bliver da kørt lidt igennem
-
ja det er en rigtig høj stk oms der er i dag
-
At Think begyndte at reducere før Q1 var for mig et stærkere signal end endnu en dubios analyse fra Fearnley. Jeg gad virkelig godt granske det regneark og finde formel fejlen. Hvorfor skulle risiko øjes??? Risikoen er styrtdykket i Q1. På Fredag er der fest for os bindegale og jeg ved hvem der ikke bliver inviteret.
-
Det ville hjælpe så meget hvis der snart er nyt om linje 3
-
QF kunne hjælpe med meget på kursen, hvis der ikke var total radio tavshed. Problemet er nok, hvis der ikke er noget godt at fortælle.
-
Ja jeg vil også gerne høre at linje 3 ER i drift
-
Hvad skal vi høre på fredag for at få en stigning på 25-50 % hvis der overhovedet er mulighed for så stor en stigning på baggrund af Q1
-
“ Siden bare to av fire linjer er tilbake i produksjon i Skive”, siden hvornår har der været 4 linjer i produktion?
-
@Gavranovic , ser ikke noget sandsynligt de kan sige for at kursen skulle stige så massivt, under nuværende markedsforhold.
-
@AlphaLarsen : Aldrig, men det kan man måske ikke se ud af regnarket

-
Så er FA klar med en frisk overskrift!<br><b>Fearnley spår Quantafuel-kollaps</b><br>Analytiker Eva Viken Christensen er nådeløs i sin første Quantafuel-analyse. Hun mener risikoen er skyhøy, varsler utvanning av aksjonærene, og spår kursen til bunns.
SPÅR NYE PROBLEMER: Fearnley frykter nye problemer ved Quantafuel-anlegget i Skive. https://finansavisen.no/nyheter/industri/2022/05/10/7863915/fearnley-spar-quantafuel-kollaps -
Jo længere tid Skive køre jo mindre risiko. Risikoen var større de de havde kurstarget 90nok inden PoC var i hus. Tror Eva Viken har behov for et risk management kursus
Dermed ikke sagt kursen ikke bliver udvandet med det er Eva Viken jo så med til at gøre værre ved at kaste brænde på et i forvejen panisk marked -
Som andre også har pointeret, havde det måske været smart at vente 3 dage til Q1 rapporten er ude, med at smide en analyse ud.
-
Men der er da helt sikkert nogle der er glade for den kom i dag og giver kursen er ordentlig gok i nøden (igen!).
-
Så må vi se i morgen om <b>Think Investmetn</b> har benyttet lejligheden til at købe flere shortede aktier tilbage.
-
Jeg vil bestemt ikke udelukke Kirkbi som finansiel partner på Esbjerg PtL. MEN der skal signifikant flere drift data til end hvad der pt er. Men nu er der jo også 6-9 mdr til QF selv forventer FID
-
Fearnley spår Quantafuel-kollapsAnalytiker Eva Viken Christensen er nådeløs i - Pastebin.com
Pastebin.com is the number one paste tool since 2002. Pastebin is a website where you can store text online for a set period of time.
Pastebin (pastebin.com)
-
Tak DT. Jeg er egentligt enig i en del af det hun skriver. Herunder at der skal hente mange flere penge før de kan begynde nye anlæg udenfor DK
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind