Aktiesnakken — April 2022
-
En konkurs synes jeg nu godt nok er at stramme den? Tænker umuligt de kan være i nærheden af en konkurs pt. Men det må du også gerne begrunde yderligere hvis du har noget til at bakke det op?

-
Men den mening har du jo haft længe, så egentig lidt sært du er blevet investor @pensionisten
-
Det vil da være interessant hvorfor du mener det er tæt på konkurs?
-
det
= de -
er det kasse beholdning på de 265 mio ved årets indgang du mener er for lille? eller hvordan...
-
Nu må vi have lidt facts på bordet @Pensionisten

-
mener du kurs udviklingen?
-
eller PoC for en måned siden?
-
den er jo relevant ift. en snarlig konkurs (cashburn taget i betragtning)
-
hvis vi er der hvor vi snakker om at casen mislykkedes på trods af PoC
-
så kan jeg godt forstå du er bekymret
-
ja det mener Ivar Ryttervold... Men har ikke hørt andre sige det
-
Jamen det kan ikke udlukkes at fabrikken brænder i morgen, eller et nyt alvorligt problem opstår
-
men var det opstået, så skulle de jo have meldt ud prompte
-
fair nok
-
Jeg er bevidst om at det er højrisiko. Men jeg ser ikke nogle klare advarsels lamper som du gør på nuværende tidspunkt. Hvis kursdannelsen er et udtryk for at det går dårligt, så er der nogle der har inside information og det tror jeg dog ikke
-
Men ja det kan da diskuteres om stilheden fra QF (små 5 uger) er indikation på at det gør ad h. til... eller om de gemmer fremskridt til på fredag. De har skuffet en del gange før, så det kan ikke udelukkes
-
Jeps. Som jeg ser det står vi 5 uger fra deres hidtil største success og kursen er i ATL
-
(næsten)
-
ja, det har jeg. Men skal da ærligt indrømme jeg har et seriøst minus på QF.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind