Aktiesnakken — April 2022
-
hvis vi er der hvor vi snakker om at casen mislykkedes på trods af PoC
-
så kan jeg godt forstå du er bekymret
-
ja det mener Ivar Ryttervold... Men har ikke hørt andre sige det
-
Jamen det kan ikke udlukkes at fabrikken brænder i morgen, eller et nyt alvorligt problem opstår
-
men var det opstået, så skulle de jo have meldt ud prompte
-
fair nok
-
Jeg er bevidst om at det er højrisiko. Men jeg ser ikke nogle klare advarsels lamper som du gør på nuværende tidspunkt. Hvis kursdannelsen er et udtryk for at det går dårligt, så er der nogle der har inside information og det tror jeg dog ikke
-
Men ja det kan da diskuteres om stilheden fra QF (små 5 uger) er indikation på at det gør ad h. til... eller om de gemmer fremskridt til på fredag. De har skuffet en del gange før, så det kan ikke udelukkes
-
Jeps. Som jeg ser det står vi 5 uger fra deres hidtil største success og kursen er i ATL
-
(næsten)
-
ja, det har jeg. Men skal da ærligt indrømme jeg har et seriøst minus på QF.
-
Så hvis der er nogle der får lyst til at supplere fordi jeg gør, så lad for guds skyld være. Jeg har taget meget fejl !
-
Nu er den boblende optimisme herinde vist væk

-
Og point for det, for det er rigtigt. Man har det med at se sig blind på en case, som man har beskæftiget sig (for) meget med.
-
Sker der nye alvorlige problemer kan kursen sagtens halveres eller det der er værre.
-
Jo, men lige nu kan vi vel forholde os til det vi ved, og så længe der ikke er meldt andet ud, betyder det jo der ikke er nye alvorlige problemer og de sender Olie afsted på daglig basis ? Så derfor giver kursen i dag jo ikke rigtig mening i forhold til hvor vi var for en måned siden.
-
@Pensionisten Regnskabet på Fredag som viser at de tjener reelle penge / når cash flow pos i 2022 og dermed ikke er spor konkurs truet mere lige meget hvad shorterne gør. + De nyheder de har gemt til os de sidste 5 uger. 16 er lowlowlow. Men der kan altid være en ny bund hvis de laver et WPU
fyrværkeri. -
En liter benzin koster næsten det samme som en QF aktie, så hvem ved

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind