Aktiesnakken — Marts 2022
-
Det synes jeg da er meget sober beskrivelse...
-
De har helt ret i de mange missede mål mm. Og at vi mangler eksterne penge i form af en FID for at de-riske yderligere.
-
Jeps, modsat af da han havde kursmål 100+

-
De skriver også hvad der kan komme af påositive triggers. De mangler blot her og nu mere evidens i form af flere stabile produktions data og FID
-
jeps, det er jo de samme triggers som vi er nået frem til
-
Yes. Og det ER stadig en high risk/high reward aktie
-
men lidt mindre high risk end for en uge siden :)1
-
Det er den ja. Det var et meget essentielt event, som så skal lede til de næste.
-
Må indrømme ikke kan tage Nordea seriøst den måde de rådgiver deres kunder. Tidligere har de lokket deres kunder til at købe med kursmål på 100nok og nu anbefaler de at sælge med kursmål på 17nok. De kunder som følger disse anbefalinger ser for mig ud til at tage penge big time.
-
Som om det for sent er gået op for Nordea det her er et pilot prokect og derfor er begger deres target skudt totalt ved siden af. De 100nok skudt vildt over og de 17 er vildt under. Kursmålet skulle fra start have været 17 nok og nu efter PoC er 30 nok rimligt
-
Er der ikke andre end Nordea der pt har dækning af aktien? Synes ikke jeg har hørt om andre ændrede kurstargets.
-
I så fald har de da tjent godt
-
Danske har også,
men de afventer lidt med at opdatere kursmålet -
Hvis jeg husker korrekt arbejdede Elliott Jones (analytikeren bag analysen) for Fearnley dengang
-
så da han kom til Nordea, optog de også dækningen
-
Sidste kursmål jeg kan finde fra Fearnley var i November 2020 - QFUEL-ME: FEARNLEY NEDJUSTERER KURSMÅL TIL 95 FRA 105, GJENTAR KJØP
-
SB: Enig. Det lyder også som lidt bitterhed når han siger det. Det er jo ikke ligefrem nyt at Capex er steget markant fra det oprindelige.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind