Aktiesnakken — Marts 2022
-
Ja, det ville gøre det en hel del lettere og billigere for os. Men der gætter jeg på at vi tidligst snakker udgangen af 2022
-
Ja. Så alternativet kan være et meget mindre andel de PtL fabrikker der evt opnår FID i år. Herunder specielt Dubai
-
Kunne være spændende at høre folks gæt på kursen i henholdsvis slut Q2 - Q3 og
Q4 . Mit bud er 30 - 35 - 42 -
pas. Det kommer i høj grad også an på hvad der sker ude i den store verden
-
Jeps det er derfor jeg kalder det et gæt
man kan vel heldigvis godt gætte og spekulere uden at der behøver være det store bag det, koster intet 
-
Ved ikke om denne har været postet, men godt god historie fra idag.https://via.ritzau.dk/pressemeddelelse/danmarks-storste-plastsorterings--og-genanvendelsesanlaeg-vil-accelerere-genbrug-af-plastik?publisherId=13560895&releaseId=13647064
-
@Gavranovic synes dine bud er gode. Det er noget i den stil jeg også tænker/håber.
-
@MBCruise ja den postede jeg tidligere i dag. Det er ganske interessant at QF nu har købt maskiner og hyret Jorton til opførelse af Esbjerg sortering.
-
En partner aftale må formodes at være lige på trapperne.
-
Der er i hvert fald fremdrift i det projekt.
-
QF billede fra FB https://ibb.co/NghtTpM - Lidt vel undt PoC fejring

-
@DT - Sorry, så kun du postede tekst, men missede linket. Men den tåler at bliver gentaget :-). Tænker at QF kommer til at sidde på sorteret plastic til Chem recycling i dk. Vel ikke nogen dårlig situation når konkurrenterne kommer på banen på et tidspunkt
-
Enig. Det lader til de kommer til at sidde på største delen, forudsat de har leveringsaftaler klar.
-
Er volumen ikke omkring 350.00 og Esbjerg kan tage 160.000
-
men bestemt godt set, det gælder jo om at sikre deres forsyningskæde
-
Det oplever de sikkert allerede med Skive fabrikken, hvor de har været nødtil at lave en aftale med grønt punkt i Norge for leveringer
-
så som jeg forstår det, lægger Esbjerg ud med at køre sortering på 80.000 om året, hvor den del til kemisk genbrug kan forsyne Skive (sammen med Aalborg/geminor)
-
350.00 = 350.000
-
Og senere Esbjerg PtL
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind