Aktiesnakken — Marts 2022
-
ja, det kan lade sig gøre, hvis alt flasker sig!
-
nah, det er plastik intake de regner med.
-
Men det er jo ikke sikkert de kan kører helt til specifikationen (20000 T årligt).
-
Lige nu ligger de på 16000T/årligt iflg. deres PoC opdatering.
-
Lige nu har de vist en fast pris aftale med BASF. Så det er nok først når den skal genforhandles
-
Men om ikke andet giver det jo en bedre økonomi for nye fabrikker
-
som vil gøre det mere attraktivt for en partner at være med.
-
Modsat bliver fabrikkerne nok også dyrere at bygge, med råvare priser
-
Det var måske meget heldigt at QF nåede at bestille maskiner til sorteringsfabrikken, inden Ukraine krisen startede.
-
Ligger ikke skjul på jeg også har store interesser i finger: Forskellen på Qf og finger: Finger skal finde en bankmand, der vil investerer i noget luksus - Qf skal bare producerer r... ud af bukserne! Der er en verden til forskel, men begge med KÆMPE potensiale, vil jeg påstå!
-
Ja, ok. Jeg følger ikke fingerprint, så er ikke en jeg har kigget nærmere på.
-
Men enig med dig i potentialet for Quantafuel

-
Det er muligt. Det ser dog ikke ud til at vi får et nyt kursmål fra DB (17) og Artic før end der er gået længere tid, jf. de artikler der har været.
Nordea's Eliott Jones er noterisk negativ og kommer sikkert med et nedjusteret kursmål (13).
Så måske ABG, Fearnley, Pareto og Sparbank 1 hvis de stadig dækker aktien.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind