Aktiesnakken — Marts 2022
-
Vi aner ikke om det er i 22 eller 23. Så ja en dark horse. QF har dog ikke de 400 mio der skal bruges til den......
-
De er rigtig.
Men det skulle ikke mere være en lige så stor hurdle for dem at låne, finde investorer eller få tilskud. -
De sagde de regne med at kunne belåne Skive og Esbjerg sorterings. Men som jeg forstod det så først efter Sortering er bygget
-
Jeg og andre har ventet et halvt år på denne milestone så jo det svinger mellem optismisme og euphori. Proppen er endelig sprunget så vi vil se et positivt nyhedsflow fra nu af som ikke baserer på POC spekulation men i reelle hændelser. Yes jeg er ret optismistisk at Quantafuel har godt styr på fremtiden og investorerne vil stå kø for at være del af deres unikke teknologi.

-
Jeg er positiv i dag, og det synes jeg man er i sin fulde ret til at være efter så lang tids venten på netop denne milestone, så om du vil være kritisk i dag må du selvf selv om Pensionisten
men lige i dag har jeg de positive briller på, så kan det godt være det bliver hverdag igen snart, så tager vi det til den tid 
-
DN: «Quantafuel sier at forretningsideen fungerer: – Det er en stund siden det har kommet gode nyheter fra vår virksomhet» https://www.dn.no/marked/quantafuel/lars-rosenlov/quantafuel-sier-at-forretningsideen-fungerer-det-er-en-stund-siden-det-har-kommet-gode-nyheter-fra-var-virksomhet/2-1-1191702
-
Ja, det er nu helt rart. Lad os håbe der kommer flere gode nyheder i nærmeste fremtid.
-
Mon ikke linje 3 kommer i drift i løbet af april
-
jow
-
Allerede nu kan vi sige,
at dagen i dag er den dag med næst højest stk volume handlet de sidste 12 mdr -
Ja, er spændt på hvordan den slutter i dag, lige nu er der godt momentum både i kurs og volumen.
-
I 1994 startede BASF et testanlæg for kemisk recirkulering af plastaffald, med en dårligere og mere kompleks process end QF sin: https://www.benefits-of-recycling.com/plastics/basf-ludwigshafen.html
-
Esset husk på det altid koster i lakken når man skuffer markedet så meget. Og der er stadig ikke kommet partner på sortering + de har skubbet PLT esbjerg til 23
-
Dagens nyhed skal gerne være starten på en ny trend
. Men de skal smøge ærmerne op og på hårdt arbejde -
luk 22,20. det er ok
-
Ja, super fint, selvom det var lidt tynd volumen i luk aktionen (dagen taget i betragtning).
-
Ja Troldmand det er selvfølgelig rigtigt, men at få sådan en sag til at virke 100% tager altså lang tid. Partner og PLT havde de heller ikke den 4. jan., så bare op med kursen. Når ugen er omme har vi rundet de 30. Man skal bare overbevise sig selv om at det kommer til at fungere, så et år fra eller til???
-
Nej men i januar tror jeg vi var en del der regnede med FID på esbjerg PLT ville komme få dage efter POC. Den har de nu skubbet noget der ligner 6-9 mdr. VITI er også skubbet 1-2 år. Så der er kommet flere malurt i bægeret for 2022. Men 2023 ligner så i stedet for et festfyrværkeri af milestones
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind