Aktiesnakken — Marts 2022
-
volumen er bare alt for lille
-
ja nu skete der da lidt omend det er en lille volume som du også nævner
-
Så er spørgsmålet om man skal tage en lille trade i dag
- men nu kan PoC jo komme når som helst, da man ikke ved hvor længe de har kørt, så risky ! -
Så kom vi sq igennem 20. Det gik let
-
ja, nice !
-
Jeg tror ikke de er så tæt på POC.
-
Næh, gør jeg heller ikke. Men teoretisk set kan den komme i morgen
-
Så tror jeg de havde
ventet med at sende meddelelse ud -
ja, det havde de nok. Smider en stak hvis den runder 21

-
Jeg har ikke tradet den i lang tid, fordi den har ændret mønster
-
ja, men det er begyndt at komme tilbage igen
-
efter hver stor stigning den sidste måned falder den tilbage
-
1 marts, 11 marts, i dag måske...
-
Shorterne.....de er på arbejde
-
Hvis ikke det her kan få den over 20, så ved jeg ikke hvad der skal få den tilbage i 30.erne, reelt set er vi jo det samme sted nu som da vi var i 35, 2 linjer kører og jagter POC, synes bare der virker utroligt langt op.
-
Der er langt op! - Men den dag shorterne begynder at dække ind for alvor, <b>bør</b> der ske noget.
-
Indtil videre en meget pæn omsætning i dag. Der kan nå at ske lidt endnu!
-
Det må vi håbe. Hvad skal der til for at de begynder at dække ind dog. Er det en POC som er den eneste trigger for det?
-
Det tror jeg
-
Eller måske hvis QF begynder at komme med produktionstal der nærmer sig det endelige mål
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind