Aktiesnakken — Marts 2022
-
Det vil være god stil at informere markedet om at de 2 første linjer nu er i produktion igen.
Og det tror jeg også de gør i løbet af ugen, evt. med krydret med lidt produktionstal. -
Fra FB "…. Jeg var i området, men havde besluttet mig for ikke at køre forbi fabrikken idag. Alligevel gjorde jeg det, da jeg lige havde 5 minutter. - og fordi de “onde tunger”, der betvivler om der er gang i produktionen, alligevel havde fået mig 2% i tvivl. - på trods af jeg ved selvsyn i sidste uge havde set klare tegn på produktion. ??
Så ja, jeg kørte forbi… og temmelig godt timet… lige da jeg ankom, så jeg nemlig en lastbil komme med en ny tankvogn, for kort efter køre væk med den der i -
forvejen stod ved loadingstation.
Altså, bliver der sendt et load afsted!" -
Billede af tankvogns-skift https://ibb.co/V2Ms5FR
-
(fra samme FB indlæg)
-
Tak for Update DT. Godt at se der bliver sendt nogle lastbiler afsted
-
https://live.euronext.com/en/listview/company-press-release/246912#CompanyPressRelease-9297457 “With both burner chambers now repaired and installed, we continue our aim for
higher uptime and capacity,” says Quantafuel’s CEO Lars Rosenløv. -
Super!
-
En kort BM, men fint lige at få det bekræftet inden der sættes for mange spekulationer i gang

-
Dejligt at få bekræftet det
-
Så er spgm om det er nok til at få den over 20
-
Pt er det nu ikke just fordi markedet indikere nogen kursmæssig belønning
-
Det kommer (forhåbenligt), er på vej op i auktionen nu.
-
volumen er bare alt for lille
-
ja nu skete der da lidt omend det er en lille volume som du også nævner
-
Så er spørgsmålet om man skal tage en lille trade i dag
- men nu kan PoC jo komme når som helst, da man ikke ved hvor længe de har kørt, så risky !
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind