Aktiesnakken — Marts 2022
-
@Reserven , jeg tror det går hånd i hånd. Dårlig analyse, og shorterne skruer op.
-
Intet nyt i præsentationen ved SpareBank
-
ok
-
Svært at finde en bedre dag at presse kursen ned for shorterne end ovenpå en stor stigning som i går - de har fingrene i klemme ..
-
Jow, men den skal jo også dækkes igen. Som man siger "When you are in a hole, stop digging!"
-
«Konfirmanden» er Ivar Ryttervold i Arctic Securitis: https://hegnar.fotoware.cloud/fotoweb/embed/2022/01/[email protected]
-
sandt.
-
-
Man skal tro på en del mere går galt hvis man kommer frem til kun 10800 tons
-
De sidste 6 mdr er alle 4 linjer online
-
De kan hver i sær producere ca 100tons om ugen
-
rettelse. Det var 10600 tons han skrev
-
""We reduce our near-term capacity estimates for Skive for the Q1 downtime (and increased capex) which results in an estimated 10,600 tonnes converted in 2022 (vs 12,000 target by the company)..."
-
Jeg mener nærmest det er ligegyldigt om de når 10800 eller 12000 i år. Hovedsagen er at det kommer op at køre stabilt i et højt tempo. Men det var så det hår han kunne finde suppen.
-
(eller opfinde)
-
Og hvis de når 12.000 eller mere, så mener de vel at kursen burde være 15 NOK ..
-
Som landet ligger lige nu er jeg slet ikke nervøs for opnåelse af de 12.000 tons. Så skal der ske nye større forsinkelser
-
Jeg tænker nærmere der er mulighed for f.eks linje 4 kommer tidligere i Q2
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind