Aktiesnakken — Marts 2022
-
Der er ikke voldsom meget modstand på vejen op, så vi må bare håbe folk er ved at løbe tør for aktier de kan/vil sælge. Så skal vi nok komme hurtigt opad.
-
Mon vi skal bryde 20 i dag?

-
Jeg tror vi bryde de 20 i dag. Men om vi lukker over, handler også af hvordan US åbner
-
Ja, tror også vi bryder 20 før eller siden i dag, Men tror også sagtens vi kan lukke i nogenlunde status quo.
-
ja lad os se. Handlen er gået noget i stå, efter en eksplosiv start.
-
<b>Quantafuel’s CEO Lars Rosenlov is presenting at SpareBank 1 Markets 2022 Energy Conference today. </b>
https://newsweb.oslobors.no/message/555393 -
De skal præsentere mellem 1330-1430
-
samme slides som i mandags
-
Man kan tilmelde sig her https://web-eur.cvent.com/event/3e8c4aa7-1ce5-4588-8a62-90a8e94f9ca0/regProcessStep1
-
ok, tak for link.
-
Det lykkedes for dem at presse den ned igen
-
Ja det er da lidt træls allerede.
-
Ja, enig. Men, 25% i stigning på en uge, ser vi da gerne på ugebasis fremadrettet det næste stykke tid, tak.
-
Jojo, vi skal såmænd ikke klage hvis den kun falder 5-6% i dag, men havde håbet på en lidt længere positiv bølge
-
Ser med på SpareBank Energy Conference, vil høre hvordan Lars fremtræder og med hvad. Sikkert ingen ændringer eller noget nyt.
-
Ville ikke undre mig, hvis kursen slutter + 18 NOK
-
Jeg kan desværre ikke komme online til den præsentation. Så du må gerne opdatere os herinde hvis der kommer lidt nye info/vinkler
-
Efter sigende på nordnet/shareville kommentarer skulle Nordea have sat kursmålet ned til 13 kr. Er der nogle her der har læst deres <b>xtraInvestors nyhedsbrev</b> hvor det skulle stå ? (hvis det passer)
-
Shorterne må være glade for mr. Eliott Jones, der lige kan hjælpe dem lidt når aktien stiger (for) meget.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind