Aktiesnakken — Marts 2022
-
Jeg håber du får ret @StockBull. Det er bestemt en mulighed at Ukraine krigen, vil give en mere permanent vending til grønne aktier. Som har været under heftigt pres længe.
-
Helt enig.
-
Jeg tænker ikke umiddelbart vi er så højt som 50 den 1/7. Det skyldes vi nu ved at der ikke kommer en stribe FID efter POC. Esbjerg ligger tidligt Q4. UK skal man først indsende miljøansøgning her ved udgange af marts. Så der er mer eller mindre kun Dubai som joker
-
Så analytikerne skal også ud at nedjustere for 24/25
-
Men alene sorteringsfabrik med IRR på plus 30% af 670 mio NOK er nu heller ikke så dumt. Set ud fra et finansielt synspunkt
-
Heftig åbning. Den blev lige smidt ned
-
Der er i hvert fald nogle der gerne vil have billige Quantafuel aktier

-
du mener gøre den billigere?
-
den bliver smidt ned i dag
-
nej jeg mener der er gode købere i markedet
-
den er lige steget 17% i går, den holder sig da pænt
-
(indtil videre)
-
Hovedparten af dagens handler er sket på budsiden. Ret markant
-
Men ja markeds
overordnede stemning skal også med i lingningen -
ja
-
Der er ikke voldsom meget modstand på vejen op, så vi må bare håbe folk er ved at løbe tør for aktier de kan/vil sælge. Så skal vi nok komme hurtigt opad.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind