Aktiesnakken — December 2021
-
SB har du set min besked til dig
-
QF går på nytår i 32,30
-
Handlet 500k. egentligt ok, mn var de sidste 5 timer relativ "fastlåst"
-
De må da meget gerne overraske og smide en meddelelse her efter luk om POC

-
Hvad siger vi til den nyhed her ved lukketid??
-
QF tager fuld ejerskab i Sunderland og Cheshire https://www.marketscreener.com/quote/stock/QUANTAFUEL-ASA-103374361/news/Quantafuel-ASA-Quantafuel-takes-full-ownership-of-UK-project-developments-37442535/
-
Oscar Spieler trækker sig fra bestyrelsen for, at undgå interessekonflikt i et nyt grøn investeringsselskab https://newsweb.oslobors.no/message/550594
-
Interessant. Der sker da lidt i QF for tiden.
-
Der må jo være en mening med det. De tager mere risiko ved at tage fuldt ejerskab i UK
-
Hmmm lidt svært at tolke
-
Som jeg forstår det betaler de max 55 mio NOK (alt efter hvordan det udspiller sig).
-
korr. 51.5 mio NOK
-
Reelt så SKAL QF have en 50% partner til at stå for finansieringen. Jeg tolker det således at af xx årsager så ønsker/kan Midas ikke længere gøre det. Hvis de kunne så var de fortsat som partner.
-
Hvis de kunne/ville
-
Sådan her og nu synes jeg ikke det er positivt
-
nej umiddelbart ikke, medmindre det aldrig har været meningen at Midas skulle være med på finansiering af fabrikerne
-
Det kan det naturligvis ende med at blive hvis QF om kort tid annoncere en ny partner som er bedre egnet og villig til at investere i en stribe fabrikker
-
Men var nyheden kommet i åbningen i dag, så var kursen blevet presset ned mod 30. Nu har markedet 3 dage til at fordøje det. og Lars kan forhåbentligt i løbet af i dag uddybe til div norske medier
-
"..so both parties felt that the timing was right for Quantafuel to
take full control of the UK subsidiaries, in line with the initial contracts
from 2016," -
tjae det lyder lidt spøjst
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind