Aktiesnakken — November 2021
-
De skulle have Shortet kraftigt da den gamle CEO stoppede. Derudover ser jeg det som en mulighed at PoC er i hus inden Jul. Vurdere 35% mulighed for det lykkedes inden Jul og 60% for det sker inden 15 Januar og 5% risiko for det sker efter 15 Januar. Selvfølgelig baseret på Qfuels meldinger samt personlig erfaring med kommissionering og pilot projekter.
-
Christian Lach er med ved Nordea Innovation Seminar d. 25/11 samt Lars og Christian er med ved Bank of America Materials & Infrastructure conference d. 2/12 https://live.euronext.com/en/node/7588300?fbclid=IwAR11USAQZ_B1Q_umhR3YxnFjfKztaB0zO14Mw6mEnrMmdAU75E_qE9x8dlw
-
Short angreb fra morgenstunden!
-
Ser ud til at Kjetil Bøhn har reduceret beholdningen i fredags
-
med 450285 stk
-
-
Kan desværre ikke læse den. Men den mand sender godt nok nogle dårlige vibes til QF aktionærerne
-
Det var lige den break shorterne trængte
-
Så fint, kan være det giver mig mulighed for at købe billigt
yderligere op til Julemåneden ???????? -
ja og hvorfor venter han ikke lige 5-6 uger?
-
og får 20-30 % mere
-
eller tror han ikke det vil lykkedes? om nogen var han da optimist

-
Han er gået fra 3477050 til 3026765 aktier.
-
-
"Han har solgt 700.000 aksjer. – Jeg er ikke lenger en del av selskapet. Det er en del nye prosjekter jeg skal investere i, og jeg skal betale noe skatt. Jeg er først og fremst en entrepreneur og ikke en investor, sier Kjetil Bøhn. Etter at Kjetil Bøhn gikk av hadde han en såkalt «lock-up» på aksjene sine frem til 1. november. "
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind