Aktiesnakken — November 2021
-
-
Kan desværre ikke læse den. Men den mand sender godt nok nogle dårlige vibes til QF aktionærerne
-
Det var lige den break shorterne trængte
-
Så fint, kan være det giver mig mulighed for at købe billigt
yderligere op til Julemåneden ???????? -
ja og hvorfor venter han ikke lige 5-6 uger?
-
og får 20-30 % mere
-
eller tror han ikke det vil lykkedes? om nogen var han da optimist

-
Han er gået fra 3477050 til 3026765 aktier.
-
-
"Han har solgt 700.000 aksjer. – Jeg er ikke lenger en del av selskapet. Det er en del nye prosjekter jeg skal investere i, og jeg skal betale noe skatt. Jeg er først og fremst en entrepreneur og ikke en investor, sier Kjetil Bøhn. Etter at Kjetil Bøhn gikk av hadde han en såkalt «lock-up» på aksjene sine frem til 1. november. "
-
Kan som aktionær ikke finde noget godt argument uanset hvor meget jeg prøver

-
Nej det har jeg ikke. Men man smider da ikke en langsigtig investering i et firma man har bygget op 5-6 uger før den største milepæl er nået
-
Det sender mildest talt et MEGET uheldig signal
-
Han er med i Kyoto-gruppen som en af de største aktionær og de annoncerede i mandags, deres første kontakt for termiske batteri. Måske har han flyttet lidt derover https://fitinvestmentideas.com/2021/11/23/kyoto-group-kjetil-bohn-is-major-shareholder/?fbclid=IwAR2B1udzfdI59sUNuYyQgNQWL0jyz4J6sHV4xjlmtZcMDYIMUnegGRCcoQg
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind