Aktiesnakken — Oktober 2021
-
altså for at tage den på tilbagevejen ned mod 25-26 som jeg tror vi lander på igen
-
Jeg kan ikke se hvad de skulle kunne melde ud om POC de næste par uger. De har sagt medio kvartalet forventes udstyret at komme hjem. Hvis de er uheldig så tager det endnu længere tid. Det er i hvert fald megte lidt der kommer før tiden i disse supply recstrictions
-
Der er hnadlet knap 1,2 mio stk
-
Intensiteten i handlen er mindsket den sidste times tid
-
ok kender jeg ikke. Bruger NN
-
Der skal heller ikke ret meget til for at volumen er højere end snittet de sidste par uger
-
Jeg tænker i morgen også bliver en ok volume dag, dog 25-50% lavere end i dag. For så at falde endnu mere i løbet af næste uge
-
Jeg forventer shorterne går ud og presserne den når volumen er faldet mere ned
-
Der er nu handle under 50k stk den sidste halve time
-
ca 80k handlet den sidste time. I alt 1,264 mio
-
545, dem der pt er ude af aktien, der tror jeg laaaangt hovedparten afventer POC. Altså at deriske aktien. Det er minimalt hvor meget aktien err blevet derisket med en ny CEO
-
Men time will tell. Mine dispositioner er helt transparente
, så det er let at spanke min røv efterfølgende hvis jeg har læst den forkert
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind