Aktiesnakken — Oktober 2021
-
Mit salgs snit er 27,29.
-
Synes at forklaringen om short-lukning er er plausibel grund til den kraftige stigning. Enig med Troldmanden at det er et non-event med ny CEO, som ikke er i proportioner med 10-15% stigning. Så spændende hvorfor shorterne vælger at lukke deres positioner.
-
En ny CEO, har naturligvis forsøgt at validere og forstå problemstillingen i produktionen. Men ingen kan reelt vide om det virker eller ej. Det er jo et stykke udstyr der aldrig har været brugt på den måde som QF vil benytte det.
-
Hvis jeg kunne havde jeg gerne shortet aktien fra dette niveau
-
altså for at tage den på tilbagevejen ned mod 25-26 som jeg tror vi lander på igen
-
Jeg kan ikke se hvad de skulle kunne melde ud om POC de næste par uger. De har sagt medio kvartalet forventes udstyret at komme hjem. Hvis de er uheldig så tager det endnu længere tid. Det er i hvert fald megte lidt der kommer før tiden i disse supply recstrictions
-
Der er hnadlet knap 1,2 mio stk
-
Intensiteten i handlen er mindsket den sidste times tid
-
ok kender jeg ikke. Bruger NN
-
Der skal heller ikke ret meget til for at volumen er højere end snittet de sidste par uger
-
Jeg tænker i morgen også bliver en ok volume dag, dog 25-50% lavere end i dag. For så at falde endnu mere i løbet af næste uge
-
Jeg forventer shorterne går ud og presserne den når volumen er faldet mere ned
-
Der er nu handle under 50k stk den sidste halve time
-
ca 80k handlet den sidste time. I alt 1,264 mio
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind