BITCOIN — Februar 2021
-
Tak for linket, stemmer meget godt overens med min erfaring hos Kraken. P.t. er Bitcoin vist stadig i et bull-run, så jeg køber dykkene, som kan være mellem 20-40% pr. gang. ihvertfald historisk set. Optimismen herfra vil først begynde at sælge hvis/når Btc bryder 100.000$. Mht. sikker opbevaring, så ja tak til hardware wallets, bruger selv Trezor og Coldcard, som kan
holde Btc nøglerne "koldt" = offline = cold storage. -
Vi skal ikke spekulere bare opbevare så jeg går offline med det samme og gemme lidt på telefonen som kan sendes via app til børnene og hvis vi skal bruge lidt flere kan man vel hente lidt, men 99% er offline og så kan der vel ikke ske dem noget selvom platformen krakker.
-
-
,,vedrørende Bitcoin https://twitter.com/michael_saylor/status/1359150911994626054
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind