BITCOIN — Februar 2021
-
Vi skal ikke spekulere bare opbevare så jeg går offline med det samme og gemme lidt på telefonen som kan sendes via app til børnene og hvis vi skal bruge lidt flere kan man vel hente lidt, men 99% er offline og så kan der vel ikke ske dem noget selvom platformen krakker.
-
-
,,vedrørende Bitcoin https://twitter.com/michael_saylor/status/1359150911994626054
-
Jeg er inde i lidt forskelligt Crypto siden november. Jeg handler via Binance, der fungere ok, men kan være lidt forvirrende da de tilbyder (sælger) et hav af risikofyldte produkter 5-10 x gearing osv. Overvejer at tage en del ud i hardware wallet - ledger. Er der nogen der ved om e-wallet er lige så sikker - @stockBull - f.eks. din exodus?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind