OLIE OG GAS — December 2021
-
Morgen alle. Mcjean vi laver et kollektivt sags- anlæg mod tosserne ;O)
-
Quebec CAD $200 millioner – $19 milliarder søksmål?
Merk at denne artikkel ikke er oppdatert siden 2019 for aksjeantall og siste hendelser i Quebec 2021. Leser en høringsnotatat til QEC fra 2018 ser en at rundt CAD $200 millioner er lagt ut totalt, mens ved å ikke få utnytte lisensene er tallet i tap opp mot CAD $19 milliarder. Alle tall er "gross"…
Questerre (questerre.wordpress.com)
-
Enig Mcjean, men spændene hvad det ender med - håber vi bliver betalt godt, men tvivler Canadiske politiker har jeg bare ingen tiltro til mere.
-
Se det her kan blive interessant for QEC. Nu har EU gennemskuet at atomkraft og naturgas er vejen frem for at opnå klimamålene, noget vi andre har sagt i 15 år. Det kan være det skaber synergi og får Quebec til at vågne op!https://www.abcnyheter.no/nyheter/verden/2021/12/20/195811414/eu-kommisjonen-legger-fram-sin-gronne-liste-i-januar
-
Det ville jo være fantastisk hvis politikerne i Quebec endelig vågnede op. Skulle det ske går QECs kurs amok. Men jeg frygter at politikerne i Quebec har malet sig op i en krog og kommer til at gennemføre forbudte. Foreløbig tør jeg bare drømme om en hæderlig erstatning.
-
Det er mere kompliceret end som så. De ville starte en retssag op i 2016-17 da Qec mente forbuddet var ulovligt, men de valgte at afvente til politikerne fandt ud af hvad de ville. Hvis det ender med kompensation så vi de samtidig føre retssag for manglende indtægter i 5 år. Hvis de får medhold i at det var ulovligt så bliver beløbet så stort at de nærmest bliver presset til at lade dem hive gassen op. Men måske de tør at gamble.
-
godt spørgsmål, mon ikke de trækker det ud så længe de kan, lige indtil de bliver sagsøgt. Jeg tror QEC fornuftigt nok lader staten spille første kort fordi hvis de farer i flæsket på staten med retssager så vinder de mindre end hvis gassen går igennem, men de må være tæt på en afslutning, mener der snart er valg.
-
The 2 Safest Oil Dividends Right Now https://www.proinvestor.com/investornyt/754890/the-2-safest-oil-dividends-right-now
-
Hypen kører ret vildt i Norge på Questerre Energy. Det begynder lidt at ligne gamle dage.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind