TESLA — Oktober 2024
-
Syntes nu jeg kan se andre producenter her. https://www.counterpointresearch.com/insights/global-smartphone-share/ Og Appel var meget før de andre. De sidder ikke på 100 pct… ikke noget der ligner.
-
Mange vælger IPhone fordi de har det i forvejen. Med robot taxaer hvor du ingen preferencer som sådan. Bare den opfylder dit behov.
-
Når jeg tager en taxa - betyder mærket intet

-
Pris og sikkerhed betyder noget. Og hvis jeg kunne undgå at støtte Musk så betyder det
også lidt
-
100.000 dør årligt: Dieselbilers udstødning dræber langt flere end troet
Dieselbiler forurener meget mere end antaget, og de giftige udstødningsgasser slår titusinder af mennesker ihjel om året, viser nyt studie. Danske forskere er ikke overraskede.
Videnskab.dk (videnskab.dk)
-
Syntes nu jeg har prøvet en del el-biler og det var ikke en Tesla. Har heller ikke prøvet nogle kinesiske elbiler. Så jo støtter andre producenter end kinesiske og Musk.
-
For mig er menneskeliv det mest værdifulde. Det er afgørende at skelne mellem dem, der arbejder for at beskytte liv, og dem, der aktivt skader det. Hele den fossile industri, sammen med våben, tobak og alkohol, bidrager til alvorlige problemer i vores samfund og miljø. Disse industrier prioriterer profit over menneskers velfærd og skaber skader, der strækker sig langt ud over individet.
-
En af Musk største konkurrenter er Musk selv.
-
Syntes jeg gar hørt om rigtig dårlige forhold hos Tesla og
-
Og SpaceX
-
Medierne har en tendens til at fokusere negativt på Elon Musk og hans virksomheder, ofte fordi han konstant overgår sine konkurrenter. Dette gælder især i forhold til NASA og andre aktører, som føler sig udfordret af hans innovative tilgang og evne til at ændre spillereglerne i branchen. Musks succes skaber både beundring og modstand, hvilket ofte resulterer i, at medierne vælger at fremhæve de negative aspekter ved hans arbejde.
-
han styre jo selv X, så hvis han bare kunne stoppe med at lave negativ omtale om sig selv ville det da hjælpe en del

-
Negativ omtale = skrive en masse
-
Fortsat god weekend! Jeg synes ikke, det giver mening at diskutere Elon Musk yderligere. Hvad angår X, mener jeg, at platformen er blevet bedre end tidligere, hvor venstreorienterede ofte censurerede indhold. Det er værd at anerkende, at der nu er mere åbenhed. Over and out
-
Jep god weekend

-
GM har i de sidste tre år meldt ud, at de vil opnå profit på elbiler, men hvert år har de udskudt deres planer med et år. Nu er tidsfristen rykket til 2025. Det viser, at det ikke kun er Musk, hvis tidsplaner skrider. I det mindste har Tesla de stærkeste marginer i elbilindustrien. https://www.autonews.com/manufacturing/gm-investors-improving-profits-focus-during-ev-transition
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind