NOVO — Februar 2026
-
En moderne udgave af H.C. Andersens Kejserens nye klæder.
-
Pauly: Det som har vist sig er at når en patient vælger er produkt (og det er bliver mere consumer orienteret) så vælger de det produkt der viser det højeste vægttab (også selvom de aldrig selv når op på højeste dosis da de er tilfreds med lavere vægttab når de først har ramt det)
-
Novo Nordisk: Nu skifter fokus til andre projekter og opkøb https://proinvestor.com/boards/131267
-
Kommentar til Per Hansen: Jeg kan slet ikke forstå hvorfor man skal gå ud og opkøbe noget når man har Amycretin som pt viser sig at kan slå ALT på pilleform.. Udover det lavede mike en lille teaser for deres triple antagonister. Det bliver spændende at høre mere om

-
Fra Børsen (investorkald) "Hvorfor gav midlet fra Eli Lilly bedre vægttab end tidligere set, spørger en analytiker.
Martin Holst Lange svarer, at selskabet fortsat undersøger data og fortæller, at begge grupper af forsøgspersoner fik samme valgfrihed i dosis, men at flere forsøgspersoner nåede den højeste dosisstyrke med midlet fra Eli Lilly.
Han peger på, at forsøgsadministratorerne måske havde en forkærlighed for midlet fra Eli Lilly, og derfor har valgt det, da det er kendt i markedet allere -
Det er rart at se din optimisme Zuunes. Jeg håber at du får ret, men tvivler efterhånden. Men sålænge at Novo giver et fornuftigt udbytte får den lov at ligge i skuffen. Jeg synes at der skal ses langt efter næste mulighed for at bryde op rent kursmæssigt. Vi må se om et par år og holde nøje øje med markedsandele.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
Jeg tror de kommer til at tjene fine penge på Cagrisema .)