NOVO — September 2023
-
Min tanke på mulig årsag til dagens handel/fald går mere i retningen af artiklerne i Børsen. Hvor Novo og LLY bliver kaldt som dem der vinder størstedelen af fedme markedet. Men så er der et afsnit om nye stoffer der er på vej i klinikken. Hvor LLYs retatrutid bla bliver fremhævet med fase 02 data der indikere op mod 30%. Jeg har dog ikke set data højere end 24%. Så måske et fejl citat
-
Novo har tilsvarende CagriSema i fase 3. Der også forventes at lande omkring 25% vægttab. Altså op mod 10% mere end wegovy
-
Novo Nordisk affejer rygter om problemer: “Fabrikken kører” https://borsen.dk/nyheder/virksomheder/novo-nordisk-fabrikken-korer-og-leverer-til-markedet?b_source=borsen&b_medium=row_1&b_campaign=news_3
-
Ifølge kilder, som MarketWire har talt med, har finanshuset UBS i et notat gjort opmærksom på, at en FDA-inspektion på faciliteten er blevet efterfulgt af en såkaldt "FDA Form 483", som er en underretning til virksomhedens ledelse om problematiske forhold.
Hos UBS afviser analytiker Michael Leuchten imidlertid, at finanshuset skulle have udsendt et sådant notat.- Jeg ved ikke hvor det kommer fra. Vi har ikke offentliggjort noget i forhold til produktionsinspektioner, skriver han i et svar til
-
Ser ikke ud til, at Novo får afvist tilstrækkeligt klart (jeg har ikke kunnet læse hele teksten). Kunne, i.m.h., være en ide at få FDA til at benægte rygtet.
-
Takker, @JKY_VH

-
Jeg har adgang til UBS, og der er ikke udsendt noget om Novo i dag. I øvrigt er Michael Leuchten fra UBS den mest negative på Novo af alle analytikere
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind