Chemometec — April 2024
-
Hej Thenote
-
Har fulgt debatten denne nogen tid. Tjente hyper aktien når han er lang og taler dårligt om den når han er lang. Var dette ikke bare ikke hvad man kunne forvente. One product Company der ikke kan få nye produkter ud over kanten ?
-
Sorry taler dårligt om den når han er kort.
-
Ikke helt klar over, hvad du mener med dit skriv, @JPInvestor. For en ordens skyld: Jeg forsøger, absolut ikke, at skose TheNote. Han har lavet mange gode indlæg - så må vi bare huske, hver i sær, at vurdere, og vi er enige i forudsætningerne.
-
om vi er enige....
-
Synes bare det tydeligt at han hyper chemometec når han er lang og finder mange dårlige ting når han er kort. Måske en smule farvet. Check gamle indlæg om hvor hurtigt hans mening skifter !
-
Hvad sker der når BlackRock starter deres automatsalg ? Husk på at ETF opkøb er computer køb/salg. Når chemometec kommer under 1mia Eur ryger de ud af de store cap index. Dvs automat udsalg. Swedbank er væk! ?
-
Hvordan kan du seriøst mene den skal stige når de nedjusterer ? Det har jo ligget i kortene længe. Tydelige at du er lang nu.
-
Bliv endelig ved med dine skriv, @TheNote. Vi kan jo stadig lægge til, eller trække fra, hver især.

-
Jeg betragter al jeg læser, som et partsindlæg. Men jeg bestemmer selv over mine investeringer.
-
Men dette er jo en toplinjen nedjustering. Rasmus og Martin har sikkert fået en pæn skilling
-
De forskellige nuancer skaber kun en god debat. Som pensionisten bemærker, bærer man sit eget ansvar
-
Den store kursstigning efter ledelsen præsenterede deres forventning om, at væksten "snart ville komme tilbage" blev helt ukritisk modtaget af markedet og sendte kursen i uforståelige 550ish. Herinde blev det fastslået, at fundamentet for short var blevet jævnet med jorden med den information. Den vurdering viste sig ikke at holde stik. Langt fra.
-
Det kostede så også formentligt en ny CEO, at den udmelding på ingen måde have substans
-
OVERBLIK: Disse selskaber er shortet på det danske aktiemarked https://www.proinvestor.com/investornyt/1144697/overblik-disse-selskaber-er-shortet-pa-det-danske-aktiemarked
-
Der skal betydeligt meget mere til, end et insiderkøb, til at stoppe den ruchebane, som CHEMO har været på i næsten 3 år. Der skal, efter min mening, ske en meget, meget væsentlig positiv udvikling i virksomheden. På alle planer - og gennem en længere periode.
-
Chemometec får løftet kursmålet hos Nordea
I dag kl. 07:25 ∙ MarketWire
Chemometec får hævet anbefalingen hos Nordea til "hold" fra "sælg".Det sker efter et voldsomt kursfald i aktien fredag på 22 pct., efter at Chemometec nedjusterede forventningerne til 2023/24.
Selskabet venter nu et driftsresultat, EBITDA, på 185-200 mio. kr. mod en tidligere forventning om et resultat på 200-220 mio. kr.
En foreløbige opgørelse for tredje kvartal viste en omsætning på 98,9 mio. kr.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind