Grønne Aktier — August 2022
-
Jeg kommer ikke med kursmål så langt ud i fremtiden. Der er SÅ mange både interne og eksterne faktorer der kan spille ind.
-
Ennogie har fået en ny forperson og netop her fra 1/8 fået deres første direktion med tilføjelse af en CFO og COO. Så meget kommer til at afhænge af de kommende mdr hvor der alt andet lige skal udarbejdes en ny langsigtet strategi med de nye personer om bord
-
Men jeg er da citeret for tidligere at sige jeg tror den kan runde 30 inden udgangen af 23, og at den meget vel kan være opkøbt inden udgangen af 25
-
Væksten i det her segment er SÅ højt at der tages markedsandele på det "normale" tagmarked. Så hælder derfor til en af de store spillere opkøber selskabet
-
Jeg er ikke på FB. Er der nogen der er med i div store danske FB aktie grupper? Og i så fald kan se ennogie begynder at blive debatteret?
-
Det er jo ikke kun Ennogie der er steget, den er steget 22% på en uge det samme er GreenH og Aker Horizons, Scatec er kun steget 10% og Asetek 7% Vestas 16% så det hænger jo sammen med en grøn bølge
-
Jeg tror ikke Ennogie er ret kendt i det brede marked. Dertil skal de arbejde aktivt/proaktivt med IR
-
Ennogie er oppe med 45% på 1 mdr. Så det har stået på lidt længere tid end blot 1 uge
-
Der er lige blevet tygget igennem en blok på 10.000 stk placeret i udbud på 20,0. Og nu er der en 11.000 blok i køb på budsiden i 20,0. Hmm det er en af de største blokke jeg har set på bud.
-
hvis ikke den største blok. Omend den overordnede likviditet i aktien stadig ikke er speciel høj, så har den dog været stigende de sidste par uger
-
Så dukkede der en skjult sælger op i 20,2. Sparbank Nord. De flasher kun 251 stk af gangen så svært at vide hvor mange der er skjult. Handlet 4k stk
-
Køberen (kronjylland) der lå med 11.000 stk i bud på 20,0, gjorde det samme jeg ville have gjort. Vedkommende benyttede sig af der er en skjult sælger i 20,2, og plukkede af dem. Ennogie er stadig en relativ illikvid aktie. Så når man vil købe for 220k så gælder det om at benytte sig af der er en der læser aktier ud
-
luk i 20,4, ny ATH. SPN sælgeren rykkede udbuddet fra 20,2 til 20,4
-
Dagen i dag er næsten et Deja-vu af i går. Igen kom der 21 nye Nordnet aktionær i Ennogie, og deres snit køb var lige lidt over 800 stk. Så nu har vi på 2 dage fået lige så mange nye små aktionær som plejer at tage over 1 mdr
-
Så der er et eller andet forum hvor der bliver talt om aktien på en måde som pludselig får en del små aktionær til at købe lidt aggressivt
op -
En anden gentagelse fra i går er den skjulte sælger fra Sparbank. I går solgte vedkommende 15k stk hvor der kun blev flashet et meget lille antal. I dag har vedkommende flyttet udbuddet op i 21,3 og der er pt solgt godt 6k stk
-
Ja Pensionisten. Det har i den grad været en god investering i år
Pt plus 84% -
Ny ATH luk i går i 21,2
-
Den skjulte sælger trak sig efter ca 7000 solgte
-
Igen i går kom der uhørt mange nye Nordnet investorer. 19 stk. Så alene de sidste 3 døgn er der kommet 61 nye så der nu er 1003.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind