Grønne Aktier — September 2021
-
Jeg ville gerne have hørt det her fra hestens egen mund på webcast og ikke igennem et medie hvor man ikke har den fulde kontekst. Men det citat ser lidt træls ud
-
Måske "fake news" for at manipulere kusen ned - kursen ser ikke ud til at reagere på det - kommer også an på hvordan de definere fuld drift. Hvis fuld drift er 650kgx4 linier x 24/365 tror jeg sådanset heller ikke det kommer til at ske fra 1 Januar - 2022. Vil mene at hvis de kan køre 80% - d.v.s ca. 50 tons per dag, så er det vel heller ikke så ringe endda. Derefter gradvist øge op til 100% = 62 tons per dag
-
Hvis det citat står til troende, så bliver det markant mindre end 15.000 tons
-
@Troldmanden-09.40 -- Er ret sikker på at det bliver nævnt i webcasten fra i tirsdags. Der blev sagt at alle 4 reaktorer ikke ville blive 100% klar fra dag 1. Det ville blive en af gangen og dermed fuld produktion på alle 4 i løbet af q1-q2. Ligesom andre store kemikaliefabrikker.
-
MBcruise. jeg skal lige have genlyttet webcast. Ingen forventer naturligvis fuld drift lige på bagkant af nyt udstyr. Men husk på den tidligere milepæl var fuld drift medio Q4. Og det citat er nu 2. halvår 22. Det er plus 7 mdr forsinkelse. Som ikke matcher med POC. Så et eller andet sted er der noget i deres kommunikation der ikke helt hænger sammen
-
mht likvider. Husk på de går efter 50/50 partnerskaber. Og de kan forventligt lånefinansiere ca 80% af den andel de skal betale. Så f.eks Esbjerg fabrikken vil betyde de skal betale ca 100 mio out of pocket.
-
Som tideligere nævnt er jeg dog ret sikker på der kommer en emision mere for at finansiere de første 3-4 fabrikker. Derefter kan deres løbende cashflow stå for det
-
Og jeg er ikke nervøs ved en evt kap udv. For Kirkbi kommer til at være klar med mange friske mio
-
Minder om denne QF aftalen med BASF, vedleg til børsmeldingen https://newsweb.oslobors.no/message/499229 <br>
Særligt punkt xi):<br>
<i>BASF skal være Selskapets prefererte partner
ved etablering av nye produksjonsfasiliteter,
slik at Selskapet ikke skal etablere samarbeid
med tredjeparter som er ødeleggende for
konkrete forretningsmuligheter mellom
Partene.</i> -
Uge kommentar. "Bavarian Nordic kom med en meddelelse, der igen i denne uge fik debatten på ProInvestor.com op i højeste gear. Det samme fik Ambu's CEO, som har været på et vildt aktiestorindkøb i virksomheden". https://www.youtube.com/watch?v=8fPbkl8dFrg
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind