Grønne Aktier — August 2021
-
Det skete også ca 5 min efter åbning i går. De var en der dumpede ca 80K ned i 30,18. Lignede klart short salg
-
Ok det ser jeg slet ikke for mig. At BASF på bagkant af POC skulle vælge at sælge ud. Hvorfor? Hvis først der opnås POC og de reelt set kan skalere teknologien op, så bliver deres stake jo 10x mere værd over de næste 5 år. Og de fremhæver selv QF igen og igen i deres præsentationer. De har et bestyrelsesmedlem
-
At de nævner Qfuel i deres præsentationer kan sagtens være PR og bestyrelsesmedlem er ganske naturlig med deres store aktiepost. Jeg mener ikke, at de skal sælge, men jeg kan sagtens se, at de gør det for at frigive kapital til deres egen grønne omstilling. BASF tjener mange penge, men de skal også bruge ekstrem mange penge til den grønne omstilling. Man kan også undrer sig over at Novo og Lundbeck solgte Veloxis netop som de fik den fulde FDA godkendelse.
-
Det er meeeeget små beløb for BASF de har inde i QF. Så i den heensende betyder det tæt på ingenting for dem. Og hvis de vitterligt tror på selskabet og dets teknologi, så kommer de ikke til at sælge da de netop ved det vil blive oplevet som særdeles negativt. Og det ønsker man ikke at udstille en strategisk samarbejdspartner for så små penuts for dem
-
Det kan slet ikke sammenlignes med novo vs Velo som var en ren finansiel investering og intet andet.
-
Jeg tør godt tage et væddemål på det ikke kommer til at ske i år

-
TKN så længe det ikke er fordi bygningen brænder så tænker jeg det er et fint hint

-
Hvad dag er billedet taget. Her i weekenden??
-
Jeg deler ikke den analyse der laves i Norge. At linje 1 +2 er færdige og det er komponenter til 3+4 man magler. For så giver det nada mening at Bøhn fortæller der gik en alarm efter 5 dage som gjorde POC testen måtte standses. Og at han så bruger halvdelen af pressemddelelsen til at blame covid på forsinket leverance af komponenter
-
Ergo der var noget der gik i stykker/skal opgraderes på på POC linjerne, og det er de komponenter de ventede på. Hvis det er en opgradering af et komponent, så skal linje 3+4 naturligvis også opgraderes der
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind