Grønne Aktier — Januar 2021
-
-
Hvis det er den danske artikel i Nordjyske, virker det til at de har fået det alt i halsen. Den bekræfter tværtimod at Quantafuel er den fremtidige aftager af plastic. Det der står, er at man har skrottet gamle oplagringer af plast. Det stod udendørs og der var derfor for meget vand i det. Fra og med medio 2019 har man oplagret det indendørs - og har store forventninger til Quantafuel. Artiklen burde tværtimod give an ledning til stigning, idet det bekræfter casen
-
Hov - nu er jeg jo ikke noget orakel - giver blot mine tanker.
For mig er og var det virkelig overraskende den overfladiske måde nogle følgere/ analytikere dømmer på. Først troede de at processen på anlægget kørte lot man knipsede med fingrene. Naturligvis ville der være en lang indkørings- og justeringsperiode. Hvis man så nu mener at våd lavkvalitets plast er udtryk for at man lover mere end man kan holde - så er det samme overfladiske tilgang. Ingen har vel troet at al tænkelig plast kan -
-
Ja uroen er der ganske rigtigt, men Carnegie udstiller samtidig lige en amatørtilgang og udtaler sig uden viden bag (kritisabelt). Ingen har planer om at genanvende al plast via en og samme teknik. Men det er måske hele recirkulationsbranchen i en nøddeskal i.f.t. investering. Den er umoden og Få ved meget og mange ved lidt (nogle for lidt). Personligt syntes jeg blot det gør det mere spændende. Indtil nu har QFU da været temmelig givtig som investering.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind