Grønne Aktier — Januar 2021
-
Ingen melder fra finansavisen i Norge, det er spændende, at se hvad der kunne udløse det
-
Det kunne være en massiv pump and dump aktion, men den er næsten steget for meget, men du ved aldrig i Norge. Hvis det er en pump and dump så skal den falde massivt de næste dage. Af erfaring på det norske marked har jeg lært at sidde helt stille når bevægelserne sættes i gang oppe nord på for de er mestre i daytrading og noget nogen ville kalde manipulation. Sammenholdt med at værket snart burde være klart så gør det situationen endnu mere vanskeligt, hvilket pump and dumpfolket er helt klar
-
Det er svært at vide hvad man skal gøre fordi det bliver svært at finde en entry når de melder værket kører og de er klar til copypaste i Esbjerg, Tyskland og Holland. Den kan sagtens stige 50% over natten og vupti så er den i 110kr. før du får købt på at risikoen er væk. Herefter kan det gå ufattelig hurtigt hvis de vælger franchise-modellen, de har jo kun forpligtiget sig til få værker med BASF og Vitol.
-
De kan også vælge fifty fiftymodellen, hvor kun udbetalingen kræves og resten lånes til lav rente(det ville jeg gøre) så kan de bygge cirka 5 værker for 100mill. i udbetaling, En kombination er nok på tale gætter jeg på, men det kommer også an på hvor mange genbrugsstationer de vil købe. Der er virkelig mange skud i bøssen og når først Skive kører så kommer det til at gå ekstrem hurtigt vil jeg tro for at bevare konkurrencefordelen.
-
Ørsted opskriver med en milliard mere end forventet: https://finans.dk/erhverv
/ECE12684180/oersted-opjusterer-med-en-milliard-mere-end-forventet/?ctxref=forside -
Quantafuel kjøper 40 prosent av Geminor Invest, som eier gjenvinningsselskapet Geminor, for 168 millioner kroner i Quantafuel-aksjer og omtrent to millioner i kontanter.
https://finansavisen.no/nyheter/finans/2021/01/12/7607442/quantafuel-kjoper-40-prosent-av-geminor-invest -
Det virker som om der er sevet noget igen-
-
Haha, spændende hvad dælen det skal gøre

-
Ingen kan
på det foreliggende spinkle informationsgrundlag en kinamands chance for at vurdere om værdien af den handel som er indgået. -
Det plejer der sjældent at være Vitus.

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind