Grønne Aktier — Oktober 2020
-
haha, nej.
-
Det er da bedre at købe op i 35 end 46??
-
-
En lille kort psykologisk analyse;) QF har et typisk mønster for en aktie der har været hypet. Først kraftig stigning, så et kraftigt fald, så kommer der nogle mellem dårlige nyheder, kursen falder yderligere for derefter at løbe sidelæns et stykke tid. De gode nyheder lader vente på sig. Når så alle småinvestore har kedet sig til pas meget sælger de deres sidste rester af aktier i QF for at kede sig et andet sted. Først derefter vil QF kursen bevæge sig nordover...
-
Der har nu ikke været meget sidelæns den sidste tid. Nærmere sidelæns ned!
-
Det er rigtigt men vi er jo også først igang med det kraftige fald. Der går nok et par dage med det. Så skal vi lige have nogle nyheder der for de ængstelige og lidet troende til at frygte det værste. Så kan tror jeg vi for den sidelæns bevægelse...Men lad os nu se. Spændende må man sige QF er..
-
Jeg solgte halvdelen af porteføljen i kurs 60. Nu venter jeg på en bundvending.
-
QF kursudvikling minder mig meget om hvad både Genmab og Tesla har gennemgået. Gik selv ind i Genmab i slutningen af 2016. Fik en pæn stigning og oplevede et gevaldigt fald i 2017-2018. Kurstriggere var der mange af. Men kurs triggerne afspejlede sig i kursen mere som fusere. Først efter lang tid tog kursen pludselig fart ud af hvad der længe havde været under opsejling, men min tålmodigheden blev da sat på prøve.
-
Med Tesla syntes jeg det var meget af det samme. Kom ind i kurs 216 og var vidne til nogle absurde historier om Elon Musk der røg joints og græd i bedste sendetid over stress, ansatte der fortalte om elendige arbejdsforhold, forsinkelser i produktionen, snyd og manipulation med kursen. Ting der burde få enhver rationel investor til i det mindste at løfte øjenbrynene...for ikke at sige sælge rub og stub.... og vi ved vist alle hvad der skete ligepludselig....
-
Hvem er det som øker? Hvem selger? Jo topp 20 øker.
01 DANSKE BANK A/S 11.89% 879 854 195 kr ------------------------------------------------------15 997 349 .................................+64 028
02 BASF ANTWERPEN N.V. 6.29% 465 775 200 kr ..--------------------------------------------8 468 640
03 T.D. VEEN AS 3.15% 232 999 800 kr---------- -----------------------------------------------------4 236 360
04 NORDNET BANK AB 2.71% 200 450 580 kr ---------------------------------------------------
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind