Grønne Aktier — Oktober 2020
-
Pas nu på ikke at købe op for tidligt...;-)
-
fortæl
-
Den dårlige nyhed er jo at jeg ikke har flere penge at købe qfuel for?

-
og jeg har købt ind alt for dyrt haha
-
haha, nej.
-
Det er da bedre at købe op i 35 end 46??
-
-
En lille kort psykologisk analyse;) QF har et typisk mønster for en aktie der har været hypet. Først kraftig stigning, så et kraftigt fald, så kommer der nogle mellem dårlige nyheder, kursen falder yderligere for derefter at løbe sidelæns et stykke tid. De gode nyheder lader vente på sig. Når så alle småinvestore har kedet sig til pas meget sælger de deres sidste rester af aktier i QF for at kede sig et andet sted. Først derefter vil QF kursen bevæge sig nordover...
-
Der har nu ikke været meget sidelæns den sidste tid. Nærmere sidelæns ned!
-
Det er rigtigt men vi er jo også først igang med det kraftige fald. Der går nok et par dage med det. Så skal vi lige have nogle nyheder der for de ængstelige og lidet troende til at frygte det værste. Så kan tror jeg vi for den sidelæns bevægelse...Men lad os nu se. Spændende må man sige QF er..
-
Jeg solgte halvdelen af porteføljen i kurs 60. Nu venter jeg på en bundvending.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind