Bavarian Nordic — August 2025
-
Dansk Aktionærforening om Bavarian: Vi har svært ved at bakke om om købstilbud https://proinvestor.com/investornyt/1355058/dansk-aktionaerforening-om-bavarian-vi-har-svaert-ved-at-bakke-om-om-kobstilbud
-
Har man n….. så er valget nemt. Hold fast og vent!
-
Børsen 12:58 "ATP afviser igen købstilbud på BN" Det meste er kendt stof, dog er disse passus ekstra interessante vurderer jeg: "Børsen har desuden forsøgt at få svar på, hvorvidt ATP vil kæmpe for, at BN forbliver på børsmarkedet, eller om de kan se sig som investor, hvis selskabet afnoteres. " og “Der skal bruges mange penge, men jeg kan ikke give detaljer, for det afhænger af, hvilke slags aftaler det kan ende med, og det er ikke en del af det, vi fremlægger i dag,” formand til Børsen i dag.
-
Glemte helt at lytte til Mio.-klubben i morges…
Lau: “Lausy tilbud. Bestyrelsen er hoppet over på den anden side af bordet og holder med Wilhelm Erobreren. Og hvad får de for det? Det må vi spørge om – for hvis det er tilfældet, så kan det være, politiet skal ringes til, og der skal rejses erstatningskrav.”“Barda har vist vetoret omkring ejerændringer i BN og kunne kræve 6-7 mia. tilbage…” “Finanstilsynet burde komme på banen og se nærmere på forholdene.” I alt ca. 5-6 min. indslag. (fort.)
-
(fort.) (fra 22 min. inde i udsendelsen).
Millionærklubben | Euroinvestor
Den bedste investering er den tid, du lytter
Euroinvestor (www.euroinvestor.dk)
-
Jeg tror bare vi skal sætte os på hænderne og lade kapitalfonden klare oprydningen. Så længe de ikke tvangsindløser mig til underkurs. Der har i alt alt alt for lang tid været for mange som hellere vil ud af aktien, uanset at den var undervurderet. Nu hvor vi står ved slutningen, er det dumt at veksle 15 års medejerskab til en kortsigtet mini gevinst
-
For os newbies: @ElliotSpitzer igen: En lektion i opkøb – Polaris’ køb af Mols-Linien er både spændende og lærerigt og tåler genlæsning nu hvor købstilbuddet foreligger. https://proinvestor.com/boards/127974/ se indlæg 127990
-
DK
Bavarian Nordic – Få en opdatering på et begivenhedsrigt 1. halvår samt 2. kvartal 2025 https://www.youtube.com/watch?
v=Wn5sVZGcKUA&ab_channel=HCAndersenCapital -
@cupcake 14:01: Fik du kaffen galt i halsen, fordi jeg har siddet i 15 år, stort set uden afkast ?
Eller var det fordi jeg var OK med at kapitalfondene fik ryddet op, og vist værdierne frem, så jeg om 3-4 år kan score den gevinst, som jeg mener jeg er berettiget til
? -
Børsen nu: "Aktionærforening svarer Bavarian-formand igen: Opfordrer til ekstraordinær generalforsamling
Dansk Aktionærforenings adm. direktør Mikael Bak ønsker en ekstraordinær generalforsamling for at blive klogere på Bavarian-bestyrelsens argumenter for at tage imod købstilbuddet fra kapitalfondene"
-
(fort.) Ref: Dansk Aktionærforening (DAF) kritiserer købstilbud på Bavarian Nordic
DAF er kritisk over for KF’s officielle købstilbud på BN, 233, hvilket er lavere end aktiens nuv. kurs. DAF ønsker en klar forklaring fra best. om, hvorfor tilbuddet anbefales, og opfordrer derfor best. eller storinvestoren ATP til at indkalde til en ekstraordinær GF. Mikael Bak fremhæver, at private investorer ejer en betydelig del af BN, og at det er vigtigt, at deres interesser ikke overses. (fort.) -
(fort.) Formanden har udtalt, at tilbuddet støtter selskabets vækststrategi og giver aktionærerne mulighed for at realisere en sikker værdi. Han understreger, at kritik fra danske investorer ikke altid matcher reaktioner fra internationale investorer.
Bak svarer, at formandens udtalelser er svære at forstå, og understreger behovet for tættere dialog med aktionærerne. (fort.)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind