Bavarian Nordic — Oktober 2023
-
De har haft så lang tid !!! til at overveje hvordan en ændret startegi kunne se ud, og hvad den vil betyde organisatorisk osv. Der har været rigelig tid !!! til at forbede en gennemtænkt plan og en ordentlig læs professionel præsentation, men intet har vi fået udover “vi vil nok ændre lidt kurs”, men uden detaljer om hvordan, hvornår, hvorhen. Sølle! Ganske enkelt, elendig ledelse!!
-
Bavarians ledelse, bestyrelse eller IR-afdeling læser ikke med her, så det er ikke gennem Proinvestor at man skal gøre dem opmærksom på vores frustrationer og kritik. Skriv direkte til bestyrelsen. Det har jeg gjort
-
Måske, hvis de modtager et par hundrede mails vil de tage det op til revision
-
Som aktionær kan man vel kun håbe, krydse fingrer og alt det andet der kan krydses for at der kommer en gigant og vil købe Bavarian, som der også nævnes i den udemærkede Pdcast i går er sansyndligheden nok ikke stor, men jeg er både villig og mør til at sælge, nu da den nuværende ledelse ikke formår at returnere afkast til aktionærerne
-
Hvorfor tror du, at et evt. opkøb vil sikre en bedre afkast til aktionærerne? Hvis selskabet skulle overtages nu, så vil man ikke betale meget mere for den end hvad kursen er i dag. Selvom at de får en god omsætning i år, så stor det som et stort spørgsmålstegn, hvad indtjeningen bliver de næste mange år, og nu når deres 2 store sats (RSV og Covid) er gået i vasken. Jeg kan ikke se, hvorfor selskabet skulle være så interessant som opkøbskandidat
-
Mht opkøb, hvad er der som er interessant at købe?. Produkterne ja, men en organisation der er spredt ud over 7 sites i 4 lande.
er nok ikke så tillokkende. Det vil også for bavarian som selvstændig firma være en stor omkostning modsat de firmaer der nok har et og i et land. -
Kort video..Pharma- og biotek opdatering..Novo Nordisk har været oppe og ramme kurs 700. Genmab har længe har været kursmæssigt svag og falder yderligere i dag pga. hold-anbefaling fra Nordea. Bavarian Nordic er igen i ilden, efter selskabets CEO meldte ud i et interview på Finans.dk, at selskabet nu ændrer de strategi. Og så er kursen på Hansa Biopharma faldet voldsomt efter en melding om meget skuffende salgstal. https://www.proinvestor.com/boards/116103
-
Det er vildt, men de ser ud til at have ramt plet gennem en længere tid nu, så de får sikkert ret. De så det komme, at ledelsen og selskabet ville droppe nye produkter og blive en "kedelig" vaccinevirksomhed. Nu forudser der sikkert det næste træk, som vi andre ikke helt kan gennemskue endnu
-
Jeg er noget forundret over, hvordan i alverden, Chaplin stadig sidder på den post i dag. Jeg må også være ærlig og sige, at jeg er endnu mere forundret over, at kursen ikke falder noget mere end den gør, når ledelsen fejler så meget på alle fronter. Der er så mange andre gode muligheder derude, at det undrer mig, at eksisterende aktionærer ikke bare sælger og køber noget andet.
-
Godmorgen

-
Shorterne følger selvfølgelig også med, og de har sikkert en god fornemmelse af hvad der venter af ordrer…og det skræmmer dem tydeligvis ikke
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind