Bavarian Nordic — August 2023
-
Jeg ved ikke, hvor lovende vaccinen er rent kommercielt. Altså om den har potentiale til at blive den store kommercielle succes, som Bava havde håbet på. Men det er ikke ensbetydende med, at den ikke skal godkendes, hvis den kan godkendes, så staten kan få sine vacciner + evt. tilbagebetaling (afhængig af de aftalte vilkår). Og så Bavas partnere kan få den aftalte betaling for det, de har leveret.
-
Staten skal nok få hvad de er blevet lovet. Det har der vist aldrig været tvivl. Og slut fra mig på dette emne, jeg synes argumenterne er blevet for søgte.
-
-
Så vidt jeg har set, så køber ledelsen kun i de warrants, som bliver udstedt... Jean-Luc solgte ved kurs 200 så vidt jeg husker, hvilket var meget godt set af ham.
-
Og angående Covid-vaccinen, så kunne mange se dengang, at der ingen fremtid var i denne, da de ingen partnere kunne skaffe. Så kom den Danske Stat i sidste øjeblik og postede penge ind i projektet... ingen af de andre spillere viste interesse. Så det siger lidt.
-
Bavarian vil genvinde tillid fra investorer efter gigantisk flop https://www.proinvestor.com/investornyt/1039079/bavarian-vil-genvinde-tillid-fra-investorer-efter-gigantisk-flop
-
De kunne starte med at lave et aktietilbagekøb program med et par hundrede millioner, hvis de også vurderer ar kursen er gunstig på dette niveau. Eller at ledelsen køber lidt op for egne midler… så må sommerhuset i Tidsville vente lidt med at blive købt eller moderniseret. Blot et forslag.
-
Kraken23 - ja, meget interessant med jynneos potentielt på apoteker og hos læger. Kan forstå de også er i dialog med Kina ang. Mpox. Kina har jo mange smittede, oplever størst stigning i verden. Mon ikke det kun er toppen af isbjerget, de tal vi i dag fik fra WHO.
-
Regnskabsæsonen er over os!
Denne gang har det været let skuffende, og det afspejler sig også i Pers karakterbog, som Hansen og Larsen vender i denne uges afsnit. Men på trods af de skuffende tendenser, er der selskaber, der har formået at stikke ud.
Ikke overraskende indtager Novo igen duksepladsen, og det behøver efterhånden ikke en uddybning. De har både Demant og Pandora med til højbords, mens ISS og Jyske Bank kan se misundeligt til fra kulisserne. https://www.proinvestor.com/boards/11488
-
Godmorgen

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
Helt i orden - vi slutter her...