Bavarian Nordic — April 2023
-
Stakkels Helge og teamet. Tyder på overarbejde

-
Vi vil savne dig Susinvest

-
Hold da op en dag på chatten det har været. Heldigvis er vi ikke enige alle sammen, men jeg tillader mig at tilslutte mig koret om dårlig kommunikation. En ledelses fornemmeste opgave er at sikre, et flow af informationer til marked, der gør at man som investor kan agere på det. Den oplevelse jeg har og flere, er en ledelse der forsøger at kommunikere, men evner at få ly på de negative ting og mangler at lyse på de positive ting. Det er en ommer. Om det så er ny ledelsen ja det ved jeg ikke
-
Nederst på mon porteføljeoversigt står der : O W Bunker. Kan ikke få den slettet, men hvad, altid en god reminder om, at ikke alting er som det umiddelbart ser ud

-
Spammende indlæg som er en uendelig gentagelse af det samme budskab slettes i det omfang det er nødvendigt. Det har været nødvendigt alt for længe i denne chat.
-
I allerførste linie i Børsens artikel om Covid-vaccinen linkes faktisk til følgende fra FDA dateret 18/4, altså i dag: https://www.fda.gov/news-events/press-announcements/coronavirus-covid-19-update-fda-authorizes-changes-simplify-use-bivalent-mrna-covid-19-vaccines. Se især de to sidste afsnit. Vi vidste jo godt at det kom - men hold da op, hvilken lobbyisme og protektionisme, der ikke finder sted... Håber Bava arbejder videre, hvis data er gode - der MÅ være et marked.
-
Pudsigt - nu er linket i artiklen ændret til en side på Bavas hjemmeside om Bavas Covid-vaccine. Her er FDA-siden, der blev linket til tidligere, er jeg NÆSTEN 99% sikker på https://www.fda.gov/news-events/press-announcements/coronavirus-covid-19-update-fda-authorizes-changes-simplify-use-bivalent-mrna-covid-19-vaccines
-
I får lige min analyse. Paul Chaplin Siger i Børsen: 1) Vi har utroligt stærke data på Covid. Eftersom jeg har sovet i timen, været ekstrem langsom og trukket det bliver det svært. (Åhh - ja, du stod med måske verdens bedste vaccine og den kommer først på markedet nu). Paul Chaplin forsætter: men fordi jeg er så god skal det nok lykkes - husk at hyld mig som en helt. 2) Hvis nu kun primær data er gode - og de nye sekundære data kun er gode og ikke super ekstremt gode så det ville være pinligt,
-
at vi har været så langsomme - så er det ikke min skyld at vi har gjort det og at staten har brugt 800 mio. Paul Chaplin forsætter - men når det er sagt - jeg tror det bliver super godt
-
Sådan er det i hvert fald hvis jeg læser med teksten - han siger reelt, at noget godt er på vej. Også selv om han har været noget sen til at sætte det igang. Læser jeg imod teksten er det en helgardering. Overskriften tænker jeg Børsén selv har fundet på og Rolf har ikke formået at styrer den del af. … hvorfor Paul Chaplin så selv skal sige: “ selv med de stærke data, vi har vist, bliver det utrolig svært” er mig ubegribeligt - medmindre det er en mand der blot gerne vil hyldes om kort tid når
-
data er flotte.
-
… men det er da synd for Poul Chaplin, at det er svært. Jeg stemmer for at vi skal overtale ATP til at give ham og ledelsen nogle flere warrants de kan sælge før vi får data. (Lige inden sidste sætning kan ironi forekomme - resten er seriøst)
-
Mht Mpox: Fin artikel der bekræfter at der er fremdrift: “ Paul Chaplin vurderer, at flere lande vil opbygge et vedvarende beredskab.”. “Vi har meget tiltro til, at der kommer flere ordrer“ … og så taler man om, at en 10 årig aftale om leverancer til et land giver en lavere dosispris end dem der kun køber lidt under et udbrud til levering nu. … Det lyder da rigtig godt og er i tråd med det PC og Bavarian hele tiden har meldt ud. Noget tyder dog på, at de forsat ikke laver strategisk salg med at
-
påvirke stakeholders i de enkelte lande. For mig er det forsat mindeværdigt, at han hyldede sine 3 sælgere for at de var gode til at tage telefonen når den ringede - tror nu nok der skal mere til og at man skal ud og påvirke LGTB+ miljøerne og SSI’er rundt om i verden. Tale om spildevand og forebyggelse via vacciner og finde allieret til cross promotion. … men der er PC ikke, og jeg tvivler på at han kan finde ud af den del. … men for mig er maggi terningen af Mpox positiv. Den del går fint.
-
Bikube: Det er vi enige om. God aften

-
Sætter pris på din analyse(/oversættelse), @WWW, som også jeg måtte tygge igennem et par gange... Nu vil jeg genlæse artiklerne i Børsen og samtidig håbe på, at forfatteren har ret i, at der er "risiko" for flere opjusteringer i år... I øvrigt er artiklerne at finde frem på side 4 i morgendagens Børsen.
-
Godmorgen

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind