Bavarian Nordic — April 2023
-
Er bange for, at hajerne vil lugte blod, når USA åbner om lidt
-
..der var 300 mill. af
i årsregnskabet fra Bava... -
..op til 136 mEUR er vel hvis det når markedet.
-
*sat af
-
Jeg fatter ikke hvorfor han vælger at budtale sig som han gør. Læser men det skrevne ord, er det klart det negative der lyser mest op. Det positive er gemt bag ord som vi håber og tror. Så kan det godt være journalistens udlægning der drejer vinklen. Effekten er til at få øje på
-
Tror ikke risikoen er så stor, det er en god teknologi der bruges til andre vacciner. Jeg tror de når i mål og får den godkendt. Markedet er dog efterhånden nærmest væk men der skal nok blive en fin bid til bava af dette , måske en 3-400mill årligt. Hvilkete er ok for bava
-
Csørensen, faldet skyldes nok mere artiklen kl1500 i medwatch.dk
-
Ja, det er jeg med på - men faldet kom bare ikke så hurtigt som normalt, hvis det er det danske marked, der reagerer, synes jeg? Jeg nåede i hvert fald i et stykke tid at sidde og tænke, at det gik da ikke så galt med den artikel. Indtil lidt før US-åbningen, hvor det gik stærkt.
-
Men var deres Covid-vaccine ikke prissat til 1 kr. i analytikernes estimater? Men sådan er markedet... den sidste slukker lyset.
-
...covid er ihvertfald regnet ud af aktiekursen flere gange nu...og var i forvejen sat til 0...men ja, svært at forstå nødvendigheden af den artikel, hvis ikke det er en forløber for relativt svage data, måske på 12 mnds data...
-
Nu fik jeg slettet et indlæg, fordi jeg brugte lidt ukvems ord i min beskrivelse af ledelsens manglende format, fair nok. Men det ændre ikke på, at nu må de store snart vågne op og kigge på, hvordan vi får bevaret værdierne i selskabet. Og nej kæde selskab, det gøres IKKE ved at udstede nye aktier.
-
-
Kunne de i det mindste ikke have timet artiklen og udtalelserne med en god nyhed? Hvorfor den hast og lige i dag? Det lugter ellers at de ved nu, at data ikke lever op...
-
Hvad er realiteterne @Match? At de har en god Covid-vaccine? Hvordan skal markedet ellers forstå Chaplins udtalelser?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind