Bavarian Nordic — April 2023
-
Tak PengeOpPengeNed. Flere af dem har oprettet forskellige aliaser som indbyrdes bakker hinanden op i de fælles synspunkter. Vi slettet og blokerer løbende. Vi vil fremover være mere op på moderations-dupperne i relation til spam, hvor den samme bruger gentagne gange skriver det samme budskab dag ud og dag ind. Den slags ekskluderer god debat.
-
...Ninni, det kom jo af snakken om kategoriseringer. Men selvfølgelig enig med POPN, vi bør værne om platformen her, den har givet så meget gennem årene...og vi deler jo alle den samme interesse.
-
PS: Der er absolut ingen tvang i relation til at betale 8,50 kr/md for et
plusabonnement. Det er derimod et krav om, at man som ny bruger accepterer, at vi har en venlig og respektfuld debatkultur her på sitet. -
Jeg syntes det er rigtig fint vi har forskellige holdninger til aktien. Personligt er jeg negativ, har været i aktien i over 10 år, og har arbejdet med investering i langt over 25 år. Når jeg udtaler mig om manglende tillid til ledelsen, skyldes blandt andet, at de seneste mange år er marked generelt steget markant, BAVA er ikke. Havde det været en lorte pipeline, var det forståligt. Men det er det ikke, så må det vel være mangel på tillid og kommunikation, fra ledelsen
-
Apropos kommunikation fra ledelsen - Paul Chaplin deltager i 2 artikler i Børsen kl. 13.00
-
Bavarians coronavaccine hænger i en tynd tråd
Selv med gode data har Bavarian Nordics coronavaccine en svær fremtid, forudser topchef Paul Chaplin Bavarian Nordic er allerede sent ude med sin vaccinekandidat mod covid-19. Tiden kan være løbet så
borsen.dk (borsen.dk)
-
Med hensyn til Covid vaccinen må vi så håbe på, at langtidsvirkning fra fase 2 forsøget er helt i top . De andre vacciner på markedet har ikke megen virkning efter 3 måneder. Med hensyn til MPOX - så kan det også tænkes en "opblomstring" henover den kommen de somme (Prides mm)
-
-
Biotekchefen læner sig opad, at der er kommet nye meldinger fra USA om, at landet vil investere 5 mia. dollar i at udvikle næste generation af coronavacciner, som skal give længere beskyttelse og bredere beskyttelse.
“Det er jo det, vi har sagt i to år om vores vaccine,” siger Paul Chaplin, der peger på, at selskabet inden længe får data om beskyttelsen efter et år fra de patienter, der deltog i fase 2-studiet.
Hvis data er så stærke, at de opfylder ....
-
-
Jeg håber ikke at hans udtalelser er en måde at forberede markedet på, at der kommer dårlige data. De må jo allerede nu have en fornemmelse af, hvor pilen peger hen... det er altid svært, når de udtaler sig. Deres ord og kommentarer kan fortolkes på flere måder
-
Pfeizer har jo tjent styrtende på de der mRNA vacciner, da folk skulle blive ved med at lade sig vaccinere, der er ikke rigtig nogen langtidsvirkning, så nu falder kursen på Pfizer, da ingen rigtig gider blive ved. Det burde ikke være svært, at overgå det, men det ved Chaplin mere om, end jeg. US vil måske også prøve på at holde produktion/fortjenesten hjemme.
-
..tror absolut de når endpoint, ploblemet er dette, 'Hvis forsøget når sit primære mål, men ikke de mål, der i øjeblikket er relevante for en kommerciel lancering, skal Bavarian Nordic betale milepæle til Adaptvac.'...men det har jo hele tiden været bredden og varigheden de har fremhævet...
-
..men der burde da stadig være et marked et tropiske egne og EU synes jeg...
-
Bavarian Nordics coronavaccine hænger i en tynd tråd https://www.proinvestor.com/investornyt/969325/bavarian-nordics-coronavaccine-haenger-i-en-tynd-trad
-
..Chaplin siger trods alt, 'Hvis data er så stærke, at de opfylder kravene, som den amerikanske regering indregner i behovet for en bedre vaccine, så er der fortsat muligheder.'...på linie med Rolfs udsagn
-
..det var vist 300 mill.
-
Der er trods alt også noget positivt: Ifølge storbanken Citi er der risiko for, at Bavarian Nordic, der opjusterede 2022-forventningerne syv gange, igen må løfte forventningerne.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind